کد خبر : 17153
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت؛ دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با خانواده های معزز شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت؛ دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با خانواده های معزز شهدا

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز (۸ مهرماه ۱۴۰۲) در دیداری که به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم، انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان صورت پذیرفت، بر

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز (۸ مهرماه ۱۴۰۲) در دیداری که به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم، انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان صورت پذیرفت، بر ادامه راه این شهدای گرانقدر تأکید گردید .

مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن حضور در منزل علی حسن زاده و طالب بحر دینی، از کارمندان و خانواده های معزز شهدای این شرکت در خرمشهر، با آرمانهای والای شهدای گرانقدر میهن عزیزمان تجدید کرد‌.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این دیدار گفت: شهدا سرمایه های ارزشمند و الگوی ما و ملت انقلاب اسلامی ایران هستند و مردم قدردان رشادت و شجاعت های این عزیزان خواهند بود.

وی اظهار داشت: زندگی و حیات انسان‌ها بسته به هدفی که در راه  آن تلاش می‌کنند، ارزش می‌یابد و شما خانواده شهدا زندگی خود را در مسیر بالاترین و بهترین اهداف الهی اهداء کردید و قطعا خداوند همانگونه که در قرآن کریم فرمودند، بالاترین مقام، عزت و منزلت را نصیب شما خانواده‌های شهدای عزیزمان خواهند کرد.

گفتنی است در این دیدار، سید محمدجواد هاشمی نژاد مدیر منابع انسانی، مصطفی سواری رئیس حراست، امید نصیری رئیس روابط عمومی، ناصر فراهانی سرپرست خدمات و پشتیبانی و رحمان توکلی فرمانده پایگاه بسیج شهدای رمضان این شرکت، مدیرعامل محترم را همراهی کردند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =


دسته‌بندی نشده