کد خبر : 11407
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی؛

حدیث کریمی

وزارت نفت تدبیری برای رفع ابرچالش خوزستان اتخاذ کند

وزارت نفت تدبیری برای رفع ابرچالش خوزستان اتخاذ کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت تدبیری برای رفع ابرچالش خوزستان اتخاذ نمایدتسریع در انجام پروژه های نفتی مشکل بیکاری جوانان خوزستان را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه میدان مشترک بلال که با حضور وزیر نفت، معاونین و تعدادی از مسئولین برگزار شد، کارنامه موفق وزارت نفت در دولت سیزدهم، گفت: بی شک وزارت نفت یکی از موفق ترین وزارت خانه ها و مورد تایید دولت سیزدهم است.
سید کریم حسینی ابرچالش استان خوزستان را معضل بیکاری جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: تسریع در انجام پروژه ها مثل کوپال بخش عمده ای از ابرچالش استان خوزستان را مرتفع خواهد کرد‌.
وی با تاکید بر به کار گیری نیروهای بومی در شرکت های وابسته به وزارت نفت کفت: امیدواریم با بکارگیری جوانان بومی خوزستان در مقاطع تحصیلی بالا و نیروهای خدماتی گام موثری در جهت برون رفت از مشکلات اشتغال برداشته شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی باید با همکاری دولت و مجلس تعریف جدیدی نهادینه شود که به صورت شفاف در قانون ذکر شود.
به گفته ی وی باید رابطه منطقی میان معیشت مردم و منابع عظیم نفتی وجود داشته باشد تا رفاه و آسایش مردم به وجود بیاید. درخواست صریح ما افزایش انجام مسئولیتهای اجتماعی در استان خوزستان است.
وی همچنین با تاکید بر خاموشی فلرهای نفتی گفت: فلرهای نفتی سهم عمده ای در آلایندگی شهرهای خوزستان دارند و این در حالی است که عوارض آلایندگی به شهرداری ها پرداخت نمی شود که امیدواریم هرچه سریع تر به این مطالبات رسیدگی شود.
وی همچین به حفظ حریم هورالعظیم در حین پروژه و بعد از آن که از بزرگ ترین دغدغه های مردم و فعالان محیط زیست به شمار می آید؛ تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 2 =


دسته‌بندی نشده