کد خبر : 1859
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

ﺁﻏﺎﺯ ﺁﻳﻴﻦ ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻲ اﺯ طرح ﻣﻠﻲ توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در خوزستان

ﺁﻏﺎﺯ ﺁﻳﻴﻦ ﺭﻭﻧﻤﺎﻳﻲ اﺯ طرح ﻣﻠﻲ توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، طرح ملی تاپ در ﺳﺎﻟﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺻﻤﺖ خوزستان با حضور *برات قبادیان* معاون وزیر صنعت رونمایی شد. طرح تاپ با محوریت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و ستاد

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، طرح ملی تاپ در ﺳﺎﻟﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﺎﺕ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺻﻤﺖ خوزستان با حضور *برات قبادیان* معاون وزیر صنعت رونمایی شد.

طرح تاپ با محوریت معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و ستاد کل نیروهای مسلح در سه بخش « سرباز تاپ »، « دانشجو تاپ » و « استاد تاپ » اجرا می شود.

عرضه کنندگان دانش و تکنولوژی در این طرح دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت خود را در بنگاه های اقتصادی بگذرانند، دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی انجام پایان نامه های خود بصورت مساله محور، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی که مایل هستند در قالب طرح یا دکترای صنعتی، فرصت مطالعاتی در بنگاه های صنعتی و معدنی انجام پروژه های مستقل یا مشترک فعالیت نمایند هستند.

طرح ملی توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار با هدف توسعه دانش بنیان بنگاه ها از طریق بهره مندی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارتقای سطح مهارت فارغ التحصیلان مشمول خدمت سربازی، تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه، ظرفیت سازی اشتغال از طریق خلق ارزش افزوده جدید و تأمین اشتغال پایدار و زایشی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =


دسته‌بندی نشده