کد خبر : 18006
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

پیوند رسانه های استان با روابط عمومی ها باید برقرار شود؛

۵۰ خبرنگار بسیجی آماده معرفی به دستگاه‌های استان خوزستان

۵۰ خبرنگار بسیجی آماده معرفی به دستگاه‌های استان خوزستان
رییس بسیج رسانه خوزستان گفت: پیوند بین رسانه و روابط عمومی ها مقدمه امید آفرینی در سطح رسانه های استان است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سجاد بهمئی هشتم دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: پیوند بین رسانه و روابط عمومی ها مقدمه امید آفرینی و انتشار اخبار امیدبخش در سطح رسانه های استان خوزستان است.

بنابر همین گزارش ، وی عنوان کرد: تعدد رسانه های استان خوزستان ظرفیت عظیمی برای کمک به دستگاه های دولتی برای انتشار اخبار و عملکرد امید آفرین آنان در سطح جامعه است که این مهم با اقدام مناسب بسیج رسانه در جذب حداکثری رسانه ها میسر گردید.

بهمئی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه با جذب حداکثری رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان توانسته است با نقش آفرینی در اردوهای راویان پیشرفت و جشنواره ها و برنامه های متنوع فرهنگی در رسانه انسجام بخشی خوبی ایجاد کند که این امر خود موجب شناسایی افراد توانمند و قوی در حوزه رسانه گردید.

وی افزود: با اقداماتی که در این حوزه ها انجام شد و همچنین برگزاری دوره ها و کارگاه ها، تعداد ۵۰ نفر خبرنگار بسیجی آماده معرفی به روابط عمومی دستگاه ها است که این مهم می تواند کمک بسیار بزرگی به روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و امید آفرینی در دستاورد ها باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان بیان کرد: بسیج رسانه آمادگی کامل برای همراهی، کمک، هدایت و حمایت از روابط عمومی ها را دارد و روابط عمومی ها باید پیوند بین خود و رسانه و بسیج رسانه را تقویت و همه از ظرفیت های همدیگر در جهت پیشبرد اهداف استفاده کنند.

بهمئی در پایان افزود: به زودی قرارگاه رسانه ای بسیج رسانه و روابط عمومی های ادارات دولتی و خصوصی در سه محور جهادتبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی تشکیل خواهد شد. این قرارگاه در موضوع انتخابات در جهت مشارکت حداکثری مردم و آگاهی بخشی نقش آفرینی خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =


دسته‌بندی نشده