کد خبر : 13256
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۹

۱۲ نفر کارمندان نمونه شرکت در سطح صنعت نفت تقدیر  شدند

۱۲ نفر کارمندان نمونه شرکت در سطح صنعت نفت تقدیر  شدند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این همکاران که ۶ نفر رسمی و ۶ نفر قرارداد مدت موقت شامل ۱۰ نفر آقا و ۲ نفر بانوان همکار هستند براساس شاخص های وزارت نفت نمونه و از سوی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این همکاران که ۶ نفر رسمی و ۶ نفر قرارداد مدت موقت شامل ۱۰ نفر آقا و ۲ نفر بانوان همکار هستند براساس شاخص های وزارت نفت نمونه و از سوی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی لوح تقدیر دریافت کردند.
در آیین تقدیر از این همکاران که در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد ، دکتر حمید رضا  گلپایگانی گفت: همه کارکنان این  شرکت نمونه  و این همکاران نمونه ای از نمونه ها به شمار می آیند.
وی افزود: کار جهادی، جدّیت و پشتکار، تلاش مضاعف، حسن اخلاق و رفتار ،حمیت و همگرایی سازمانی از شاخصه های کارمندان نمونه است  که با توجه به ماهیت کار حفاری و نقش این شرکت در فرآیند تولید، زحمات مجموعه کارکنان سختکوش این سازمان ستونی و بسیاز ارزشمند است.
گلپایگانی با ارج گذاشتن به تلاش کارمندان نمونه شرکت و آرزوی توفیق روز افزون برای آنان، اظهار کرد:  حضور بانوان در جمع کارمندان نمونه موجب مباهات است و   سعی و کوشش آنان در کنار آقایان در جهت انجام وظایف محوله و رشد و تعالی شرکت تحسین برانگیز می باشد.
گلپایگانی از مدیریت های شرکت در بخش های عملیاتی، پشتیبانی، فنی، ستادی و خدمات خواست تا در راستای ایجاد انگیزش،  ایجاد علاقه مندی و تقدیر و تشویق همکاران با تببین شاخص های  لازم ، نسبت به معرفی همکاران نمونه در هر پایان هر ماه اقدام  تا  در جلسات  مدیران و مسئولان شرکت معرفی و از آنان قدردانی به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + نه =


دسته‌بندی نشده