کد خبر : 14735
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

گلایه رئیس شورای شهر از عدم جمع‌آوری پسماند و نخاله در کوی مشعلی/ضرب‌العجل یک هفته‌ای برای ساماندهی

گلایه رئیس شورای شهر از عدم جمع‌آوری پسماند و نخاله در کوی مشعلی/ضرب‌العجل یک هفته‌ای برای ساماندهی
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از عدم جمع آوری نخاله‌ها و پسماند در کوی مشعلی گلایه کرد و گفت: به شهرداری منطقه یک هفته مهلت داده می‌شود تا نخاله‌ها و زباله‌های کوی مشعلی را جمع آوری کند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، سیاوش محمودی روز جمعه پنجم اسفندماه در بازدید از کوی مشعلی گفت: با توجه به تماس‌ها و پیگیری‌های اهالی کوی مشعلی در این محله حاضر شدیم متاسفانه وضعیت جمع‌آوری زباله‌ها، نخاله‌های ساختمانی و رفت و روب این محله به هیچ وجه در شرایط مناسبی قرار ندارد، چنین وضعیتی شایسته شهروندان این محله نیست.

وی افزود: از وضعیت منطقه اینگونه برداشت می‌شود که چندین روز جمع آوری زباله انجام نشده است، در عوض اینکه پارک محله‌ای امام خمینی(ره) این محله هرچه سریعتر آماده و در اختیار شهروندان برای تفریح و تفرج قرار گیرد، متاسفانه به محلی برای تجمع زباله‌ها تبدیل شده است که به هیچ وجه شایسته نیست و سبب ایجاد آلودگی در محله و اعتراض اهالی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: همین وضعیت در خصوص رفت و روب معابر و جمع اوری نخاله‌های ساختمانی نیز مشاهده می شود، آیلند وسط خیابان که باید با ایجاد فضای سبز زیبایی را به این مخله بیاورد به محل تخلیه نخاله‌ها تبدیل شده است، علاوه بر آن رفت و روب معابر نیز با فاصله‌ زمانی زیادی انجام می‌شود این امر سبب شده است که معابر این محله به طور مدام نازیبا باشند.

وی با تاکید بر عدالت و ارائه خدمت رسانی مناسب در همه محله ها گفت: هرچه سریعتر و حداکثر طی یک هفته باید تمام نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها جمع آوری، رفت و روب محله نیز انجام شود و گزارش آن به شورای اسلامی شهر ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 7 =


دسته‌بندی نشده