کد خبر : 687
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

گفتگو با سید ناصر حسینی سرپرست تیم های تیراندازی خوزستان در خصوص مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور؛

گفتگو با سید ناصر حسینی سرپرست تیم های تیراندازی خوزستان در خصوص مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور؛

سرپرست تیم تیراندازی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، با اشاره به اینکه بیست و هفتمین دوره مسابقات تیراندازی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی تهران در سالن تیراندازی ۸۰ خط آزادی تهران برگزار شد، اظهار کرد: تیم های تپانچه و تفنگ بادی بانوان خوزستان را مریم

سرپرست تیم تیراندازی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان، با اشاره به اینکه بیست و هفتمین دوره مسابقات تیراندازی بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی تهران در سالن تیراندازی ۸۰ خط آزادی تهران برگزار شد، اظهار کرد: تیم های تپانچه و تفنگ بادی بانوان خوزستان را مریم هرمزی، نجمه کشتکار، رزیتا نوروزی، فروغ هدایت، دنیا روحانی زاده و مریم خوش نظر تشکیل داده اند.

سید ناصر حسینی افزود: این دوره از رقابت ها از ۱۶ تا۲۷ مهرماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان ادامه دارد همچنین مربیگری تیم های بانوان هر دو رشته تفنگ و تپانچه خوزستان بر عهده منور میزری است.

وی نتایج انفرادی نهایی تیم خوزستان در رشته تپانچه نجمه کشتکار ۵۶۴امتیاز، رزیتا نوروزی ۵۴۴ و مریم هرمزی ۵۱۹ امتیاز را کسب کردند برشمرد و گفت: با احتساب این امتیازات تیم تپانچه خوزستان عنوان سیزدهمی را از میان ۳۰ استان حاضر در این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

سرپرست تیم استان خوزستان ادامه داد: فروغ هدایت با امتیاز ۶۱۶.۶، دنیا روحانی زاده با امتیاز ۶۰۴.۶ و مریم خوش نظر امتیاز ۵۹۹.۷ سکوی نهم تیمی از میان استانهای حاضر در این رقابت ها در بخش تفنگ بادی را از آن خود کردند.

حسینی همچنین از حضور دو داور خانم خوزستانی در این رقابت ها خبرداد و اضافه کرد: منور میزری و مریم خوش نظر بعنوان داور و همراه سایر داوران کشور قضاوت این دوره در بخش بانوان را برعهده داشتند.

این مقام مسئول در ارتباط با سطح این مسابقات اظهار کرد: باتوجه به اینکه تیم های زیادی در این رقابت ها حضور یافتند و برنامه ریزی منظم فدراسیون تیراندازی کشور، باعث شد که سطح کیفی و کمی برگزاری مسابقات بسیار عالی باشد.

سرپرست تیم تیراندازی خوزستان برنامه بعدی این هیات برای پیشرفت بهتر تیم های تیراندازی خوزستان را اینگونه تشریح کرد؛ به امید خدا پس از راه اندازی سالن قدس اهواز که به سیبل های دیجیتال مجهز خواهد شد، تلاش میکنیم با برنامه ریزی های دقیق و تمرین های آماده سازی مستمر و منسجم تر سطح رکورد تیراندازان را بهبود ببخشیم.

حسینی در پایان افزود: که با توجه به برنامه ریزی های فدراسیون تیراندازی در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور، روز سه شنبه ۲۴ مهر مسابقات در رشته تپانچه آقایان و در آخرین روز این سری از مسابقات، جمعه ۲۷ مهر مسابقات در رشته تفنگ آقایان برگزار شده و پس از آن مسابقات خاتمه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 3 =


دسته‌بندی نشده