کد خبر : 1759
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

کمک رسانی به سیل زدگان با وحدت رویه و مداوم انجام شود/ اقدام استانداری البرز قابل تقدیر است

کمک رسانی به سیل زدگان با وحدت رویه و مداوم انجام شود/ اقدام استانداری البرز قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با بیان این که انتظار داریم تعداد اردوگاه ها بیشتر شود تا مردم در شرایط مساعدتری قرار بگیرند، تاکید کرد: باید با یک وحدت رویه، اقدامات را پایش و پشتیبانی کنیم. سید علی بحرینی مقدم با تاکید بر خدمات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنرقلم استان خوزستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با بیان این که انتظار داریم تعداد اردوگاه ها بیشتر شود تا مردم در شرایط مساعدتری قرار بگیرند، تاکید کرد: باید با یک وحدت رویه، اقدامات را پایش و پشتیبانی کنیم.

سید علی بحرینی مقدم با تاکید بر خدمات رسانی به موقع به مردم، گفت: تا این جریان کمک رسانی به مردم در مسیر خود قرار بگیرد با فراز و نشیب های زیادی رو به رو می شود، به همین دلیل تلاش ها و پیگیری ها باید بیشتر شود تا هم در داخل استان کمک ها هدایت شده باشد و هم، با توجه به کمک مسئولان کشوری و گسیل شدن امکانات به خوزستان، بتوانیم توزیع کالاها و امکانات را به سیل زدگان مدیریت کنیم.

بحرینی مقدم با اشاره به ارسال حدود ۵۰ تن کالا در قالب دو فروند هواپیما و کمک های جمع آوری شده از استانداری البرز، ضمن تقدیر از تلاش دکتر عزیزاله شهبازی استاندار البرز برای این اقدام انسان دوستانه، عنوان کرد: خیلی از استان ها در حال جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان هستند که این کمک ها باید اولویت بندی و ‌پایش شوند . همچنین شرکت ها، تولیدی ها و‌موسساتی که تمایل دارند به مردم آسیب دیده استان کمک کنند هم مدیریت و هدایت شوند تا کمک ها به موقع به دست مردم برسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان در ادامه گفت: ممکن است به دلیل آب گرفتگی و از بین رفتن خانه و کاشانه، احشام و‌ مزارع روستاییان، ساماندهی آن ها تا ماه های آینده ادامه داشته باشد، به همین دلیل باید محکم و مداوم پای کار باشیم و تمامی اقدامات به درستی مدیریت شود و این نیاز به هماهنگی مستمر و تقسیم کار دارد که بدون فوت وقت باید این هماهنگی صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =


دسته‌بندی نشده