کد خبر : 177
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

کسب مهارت و دانش فنی روز نیاز و ضرورت همه اقشار جامعه است

کسب مهارت و دانش فنی روز نیاز و ضرورت همه اقشار جامعه است

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم وبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان؛ عبدالنبی سواعدی دربرنامه زنده رادیویی پیام خوزستان اظهارکرد: انسان نیازمند فراگیری علم روز و تکنولوژی نوین برای پیشرفت و ترقی دارد وامروزه کسب مهارت و دانش فنی جدید نیاز و ضرورت همه اقشار جامعه است . وی عنوان

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم وبه نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان؛ عبدالنبی سواعدی دربرنامه زنده رادیویی پیام خوزستان اظهارکرد: انسان نیازمند فراگیری علم روز و تکنولوژی نوین برای پیشرفت و ترقی دارد وامروزه کسب مهارت و دانش فنی جدید نیاز و ضرورت همه اقشار جامعه است .

وی عنوان کرد: انسان در طول حیات خود نیاز به آموزش وکسب مهارت دارد و علم ،دانش ومهارت آموزش یک امر دا ئم العمری است که همه باید به آن توجه کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اهمیت مهارت آموزی با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی برای شاغلین درصنایع و جوانان جویای کار ازاهمیت ویژه ایی برخوردارست .

سواعدی خاطرنشان کرد: بااجرای رویکردهای جدید مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی وسایر جوانا ن جویای کار فاقد مهارت می توانند با آموزش فنی و حرفه ای در رشته های مورد نیاز بازار کار آینده شغلی خود را تضمین کنند.

مدیرکل سازمان فنی وحرفه ای استان خوزستان ادامه داد: شاغلان صنایع نیز برای ارتقای مهارتی شغل نیز می توانند از آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شده تا علاوه برای باز آموزی و ارتقای مهارت زمینه ساز افزایش تولید توسعه اقتصادی کشور شوند.

سواعدی گفت: در دین مبین اسلام به حرفه آموزی تاکید شده تا جایی که هریک از پیامبران حرفه و مهارت خاص خود را داشته اند که این امر اهمیت فراگیری حرفه آموزی و مهارت را مضاعف می‌کند.

وی دربخش دیگری ازبرنامه بیان کرد: فنی و حرفه ای ظرفیت، امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی برای فرگیری مهارت فنی مطابق با استاندارد بین المللی و بروز را دارد.

سواعدی گفت:تعداد ۵۵ مرکزثابت دولتی وحدود۶۵۰ واحد آموزشگاه آزاد دربخش خصوصی که درامر آموزش سرمایه گذاری کردند رسالت آموزش و مهارت آموزی رادراستان برعهده دارند. وی گفت:هدفمند کردن و داشتن برنامه مدون برای تامین اهداف مورد نیاز یکی از اصول مهم واساسی است که باعث رونق واثربخشی در کارخواهد شدبرهمین اساس آموزش های مهارتی به صورت سفارشی وبراساس درخواست بنگاههای اقتصادی ارایه می شودتاعلاوه برایجادفرصت شغلی زمینه ساز افزایش تولید توسعه اقتصادی کشور شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =


دسته‌بندی نشده