کد خبر : 13252
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۳

کتابخانه مرکزی شرکت ملی حفاری  ایران در ردیف غنی ترین کتابخانه های صنعت نفت قرار دارد 

کتابخانه مرکزی شرکت ملی حفاری  ایران در ردیف غنی ترین کتابخانه های صنعت نفت قرار دارد 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران خانم فریبا رکنی سرپرست کتابخانه شرکت با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کتاب های موجود در کتابخانه شرکت بیشتر مرجع،  تخصصی ، علمی ، آموزشی و کاربردی در صنعت نفت  است. وی با بیان اینکه این کتابخانه در

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران خانم فریبا رکنی سرپرست کتابخانه شرکت با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: کتاب های موجود در کتابخانه شرکت بیشتر مرجع،  تخصصی ، علمی ، آموزشی و کاربردی در صنعت نفت  است.
وی با بیان اینکه این کتابخانه در زمان حاضر میانگین روزانه ۳۰  مراجعه کننده دارد، افزود: کتاب های مذهبی ، تاریخی، ادبیات، فرهنگ لغت، روانشناسی، کودک و نوجوان و … از شمار دیگر عناوین کتاب های موجود در این کتابخانه می باشد.
رکنی  اظهار کرد: از مجموع کتاب های این کتابخانه ۸۷۷ عنوان انگلیسی از جمله ۱۸ پایان نامه تحصیلی است ضمن اینکه ۴۱۷ پایان نامه فارسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز در این کتابخانه نگهداری می شود.
سرپرست ‌کتابخانه مرکزی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با پیگیری های اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت سال گذشته از طریق منابع داخلی ۵۹ عنوان کتاب مرجع تخصصی و علمی آموزشی خریداری و به مجموعه کتاب های کتابخانه اضافه گردید‌و در سال جاری نیز در این ارتباط پیگیریی های در دست اقدام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + دو =


دسته‌بندی نشده