کد خبر : 14624
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۳:۳۹

چشم انداز تولید ۱۳٫۶میلیون تنی فولاد

چشم انداز تولید ۱۳٫۶میلیون تنی فولاد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، رضا طاهری رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان شامگاه امروز چهارشنبه ( ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) با حضور در غرفه خانه مطبوعات خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان پروژ‌های زیادی در چند

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، رضا طاهری رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان شامگاه امروز چهارشنبه ( ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) با حضور در غرفه خانه مطبوعات خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان پروژ‌های زیادی در چند سال اخیر با مبلغ حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان تعریف کرده که بی سابقه است.

وی بر حرکت کارخانجات و واحدهای تولیدی به سمت توسعه تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد خوزستان بسیاری ازمشکلاتی که صنایع فولادی در مرکز با آن مواجه هستند، ندارد و این یک فرصت برای توسعه و پیشرفت است.

رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان ضمن دعوت از همه‌ی شرکت‌های خوزستانی برای توسعه ،گفت : شرکت فولاد خوزستان نیز در یکی از طرح‌های توسعه‌ای بزرگ خود در سال‌های اخیر در فولاد شادگان سرمایه‌گذاری کرده و در عین حال واحد فولادسازی و احیا را در این شرکت نیز در نظر گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد ؛ نظر به اینکه در سال گذشته به دلیل محدودیت‌های انرژی شامل برق و گاز مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان به شرکت فولاد خوزستان خسارت وارد شد ، به همین منظور نیروگاه یکهزار مگاواتی توسط شرکت فولاد خوزستان در دستور کار قرار گرفته که فاز اول آن شامل ۵۲۰ مگاوات کلید خورده و قطعاً به این میزان نیز بسنده نخواهیم کرد.

طاهری بیان کرد : چشم‌انداز مجموعه شرکت فولاد خوزستان تولید ۱۳.۶ میلیون تُن فولاد برای سال ۱۴۱۰ است.

وی افزود : می‌توان گفت بیشترین پروژه‌های استان نسبت به دیگر واحدهای کشور توسط فولاد خوزستان تعریف شده که به درون شرکت و بیرون از آن مربوط است.

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان بر حمایت از صنایع داخلی استان تاکید کرد و گفت: ارتباط بین صنایع و فولاد، تکمیل زنجیره تولید و حمایت از تولید داخل از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد است.

طاهری با اشاره به اینکه اولویت شرکت فولاد خوزستان خرید از واحدهای درون استان است خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان پنج برابر تعهد خود فضای سبز ایجاد کرده و چرخه‌های غبارگیر هوا در اطراف شرکت نیز بازسازی شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 9 =


دسته‌بندی نشده