کد خبر : 16525
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۰۲

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار
فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از پلیس، در پیام سردار ” سید محمود میرفیضی” آمده است:
بی‌‏تردید خبرنگاران را باید روشنگران عرصه اجتماعی و سفیران روشنگری نامید که سلاحشان سلامت نفس و قلمشان حق طلبی است، خبرنگارانی که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیش رو مقابله کرده تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی هدیه کنند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیتها هستند همواره شایسته تکریم و تحسین بوده اند.

بی‌‏تردید اهالی رسانه را باید روشنگران عرصه اجتماعی و یار و مددگر تمامی اقشار جامعه دانست، آزاداندیشانی که سلاح آنان قلم مقدسی است که خداوند متعال به آن سوگند یاد کرده است، افرادی که در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل با سختی‏‌های پیشرو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکارعمومی اهدا کنند.

خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند و به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

پلیس و رسانه های متعهد و وظیفه شناس در کنار یکدیگر به عنوان ۲ رکن اصلی تأمین امنیت عینی و ذهنی جامعه می توانند نقش کلیدی در ایجاد انسجام و انضباط اجتماعی همچنین حفظ و توسعه امنیت و روحیه قانونمداری ایفا کنند.

اینجانب فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه که مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی هستند و همچنین همکاران زحمتکش خود در عرصه خبر را تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان
سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میر فیضی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 12 =


دسته‌بندی نشده