کد خبر : 16529
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۱۶

پیام تبریک دکتر مهرداد شریفی معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک دکتر مهرداد شریفی معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت، در متن این پیام آمده است:   خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت، در متن این پیام آمده است:

 

خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است. بی تردید بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی اطلاعات و فرهنگ جامعه مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید والامقام «محمود صارمی» ، این روز را به تلاشگران عرصه متعالی رسانه و خبر تبریک گفته و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار حوزه سلامت قدردانی می نمایم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + پنج =


دسته‌بندی نشده