کد خبر : 16143
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

پوسترچهارمین جشنواره مطبوعات استان اردبیل رونمایی شد

پوسترچهارمین جشنواره مطبوعات استان اردبیل رونمایی شد
طی مراسمی با حضور امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، پیله ور مسئول بسیج رسانه، حسن‌زاده دبیر کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان و جمعی از پیشکسوتان و فعالان مطبوعاتی از پوستر جشنواره مطبوعات استان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روزگار پرس، امیر رجبی در این مراسم با اشاره به اینکه در برگزاری این دوره از جشنواره مطبوعات، شهرداری اردبیل، اداره کل امور مالیاتی، بسیج رسانه و ستاد بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان و خانه مطبوعات همکاری خواهند کرد، افزود: این جشنواره صرفا به داوری آثار و اهدای جوایز بسنده نخواهد کرد و سعی داریم با حضور پرشور اصحاب مطبوعات و رسانه استان به مدت دو روز شاهد نمایش آثار مکتوب و رسانه ای باشیم.

وی ادامه داد: در این جشنواره کارگاه‌های تخصصی برگزار و از چهره های مطرح رسانه ای کشور دعوت خواهد شد تا یک دورهمی و محفل صنفی برای اصحاب رسانه استان ایجاد شود.

رجبی از برگزاری بخش های متعدد در این جشنواره و همچنین بخش ویژه با موضوع کنگره ۳۴۰۰ شهید استان خبر داد و اظهار کرد: چراغ خانه مطبوعات استان باید همواره روشن بماند.

چهارمین جشنواره مطبوعات استان اردبیل فرصتی برای وفاق و بازگشت به مرجعیت رسانه های رسمی

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات استان اردبیل گفت: چهارمین جشنواره مطبوعات استان فرصتی برای وفاق و همدلی بین فعالان رسانه و بازگشت به مرجعیت رسانه های رسمی است.

سجاد ناصرآزاد در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره مطبوعات استان اردبیل،  بازگشت مرجعیت به رسانه های رسمی و مسئولیت پذیری و افزایش رقابت موثر و سازنده بین اهالی رسانه در راستای تعالی و توسعه آن ها را از جمله اهداف ویژه این جشنواره عنوان کرد و  از کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و اصحاب مطبوعات، نمایندگی مطبوعات سراسری، خبرگزاری‌های فعال و پایگاه‌های خبری استان اردبیل برای شرکت در این نمایشگاه و جشنواره دعوت به عمل آورد.

او در ادامه با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: آثار ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی اول فروردین ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشند.

سجاد ناصرآزاد همچنین با اشاره به رویکرد وفاق و همدلی این دوره از جشنواره مطبوعات، از تمام علاقمندان به عرصه نویسندگی در استان دعوت کرد تا با انتشار آثار خود در مهلت مقرر در یکی از رسانه های رسمی، استعدادهای خود را مورد محک قرار دهند.

دبیر جشنواره مطبوعات گفت: جزئیات فراخوان این جشنواره و بستر دریافت آثار از هفته آینده در سایت رسمی جشنواره های وزارت ارشاد به نشانی pressfestival در دسترس اهالی رسانه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + بیست =


دسته‌بندی نشده