کد خبر : 980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۱۱

پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام شامخ ایشان وظیفه همه دستگاههای اجرایی است

پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام شامخ ایشان وظیفه همه دستگاههای اجرایی است

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان ، دراولین روز از هفته کتاب وکتابخوانی وبا قدردانی از زحمات و جانفشانی های شهدا ء وایثارگران وبخصوص شهدای شهرستان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با حضور مسولین شهرستان درمنزل شهید علی ساکی و

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم استان خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان ، دراولین روز از هفته کتاب وکتابخوانی وبا قدردانی از زحمات و جانفشانی های شهدا ء وایثارگران وبخصوص شهدای شهرستان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با حضور مسولین شهرستان درمنزل شهید علی ساکی و ایثاگر عباس ساکی برگزار شد .   نبی فالحی، ریاست کتابخانه های عمومی شهرستان هویزه با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این دیدار. پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام ایشان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه دستگاهها ونهادهای اجرایی است. دراین دیدار سید قاسم موسوی معاونت فرمانداری ، رحیم سیاحی ریاست بنیاد شهید وامور یثارگران ، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی ، سجاد ساکی رئیس شورای شهر و دیگر مسئولین محلی و کتابداران حضور داشتند.

فالحی با اشاره به اینکه شهیدان نعمت‌های خداوند بر ما هستند گفت: نگاه فرهنگی دراین خصوص باید بهتر و نقط ضعف‌های موجود در کار فرهنگی باید برطرف گردد همچنین وی دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را ادای دین به آنان و زمینه ساز گسترش فرهنگ قدردانی و ارج نهادن به مقام و منزلت خانواده شهدا برشمرد.

وی درادامه گزارشی از وضعیت کتابخانه ها ی عمومی شهرستان و برنامه های بیست وششمین هفته کتاب وکتابخوانی که با شعار «حال خوش خواندن» انجام می گیرد را به سمع ونظر حاضران رساند.

در پایان این دیدار، ضمن اهدای هدایایی، از خانواده های این دو بزرگوار تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =


دسته‌بندی نشده