حجت‌الاسلام نیک بین در این نشست خبری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی عناصر تکفیری صهیونیستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (ع) در شیراز گفت: جایگاه و نقش رسانه در روشنگری بر کسی پوشیده نیست و ضرورت است که با جدیت بیشتری به این مهم پرداخته شود.

نماینده مردم ترشیز کهن در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ما الگوهایی چون شهید سلیمانی ها را دارند که در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب لحظه‌ایی آرام و قرار نداشتند و با پیروی از ولایت، راه و مکتب امام حسین (ع) را ادامه دادند.

وی با تأکید بر اتحاد مردم و مسئولین بیان کرد: سکان انقلاب دست رهبری است که دستش در دست امام زمان (عج) است و اعتقاد قلبی داریم که اطاعت از فرامین ایشان واجب است و تا زمانی که پیرو خط و مکتب ولایت باشیم تمامی توطئه ها و فتنه های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

حجت الاسلام نیک بین در ادامه در پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران گفت: برای پیشرفت و رفع مشکلات منطقه ترشیز در حوزه های مختلف ضرورت است که مسئولین مربوطه در منطقه هم پیگیری های لازم را انجام دهند.

وی افزود: به عنوان نمونه با پیگیری‌هایی که با همکاری مسئولین کشوری انجام دادیم  اعتبار برای بقعه شهید مدرس (ره) گرفته شد و کمیسیون موافقت کرد که ردیف اعتباری مخصوص داشته باشد اما ادامه کار بر عهده مسئولین شهرستان است که پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شوراس اسلامی با  بیان اینکه مسئولین شهرستان نباید در جذب اعتبارات کوتاهی کنند گفت: از دستاوردهای سفر رییس مجلس به کاشمر، تخصیص اعتبار جاده شادمهر به کاشمر به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان و تخصیص اعتبار برای جاده خلیل آباد به درونه مبلغ ۶۴ میلیارد تومان است.

وی در ادامه در خصوص صادرات محصولات ترشیز به دیگر کشورها بیان کرد: خوشبختانه در حوزه صادرات خلع قانونی نداریم بلکه خلع کارایی داریم که باید برطرف شود.

حجت‌الاسلام نیک بین با اشاره به اختصاص یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به سالن ورزشی روستای ایور گفت: وقتم برای خدمت به مردم و پیگیری مطالبات مردم است و تا کنون طبق قولی که داده بودم غالب روستاهای منطقه ترشیز را دو بار از نزدیک و چهره به چهره، دغدغه ها و مطالبات را شنیدیم و  در چارجوب قانون پیگیر بودیم و هستیم.

وی یادآور شد: سه حوزه حمل و نقل، انرژی و آب برای توسعه و پیشرفت منطقه ترشیز نیاز به توجه ویژه دارد که با چشم انداز ۵۰ ساله اقدامات خوبی در حال انجام است و ضرورت است که در مسیر تصمیم سازی و پیشرفت منطقه ترشیز همه متحد باشیم.

انتهای پیام/