کد خبر : 17360
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۴۸

وقایع زیر میز برخی پزشکان اردبیلی، گزینه روی میز مدعی العموم

وقایع زیر میز برخی پزشکان اردبیلی، گزینه روی میز مدعی العموم
با ورود معاونت حقوق عامه دادستان مرکز استان اردبیل به موضوع دریافتی های خارج از تعرفه پزشکان و مراکز درمانی و جراحی محدود، تعدادی از متخلفین شناسایی و با تشکیل پرونده قضایی تحت تعقیب قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز | گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، اکبر مرادی معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان از بررسی ویژه دریافتی های خارج از تعرفه قانونی برخی از پزشکان و مراکز درمانی و جراحی محدود خبر داده، افزود: با توجه به نارضایتی بحق مردم از دریافتی های خارج از تعرفه برخی پزشکان و مراکز مذکور ، تعقیب قضایی متخلفین به صورت جدی در دستور کار دادستانی اردبیل قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه پس از کنترل نامحسوس و رصدهای میدانی صورت گرفته از مراکز جراحی اردبیل، مدارک ، اوراق و اسناد مربوطه طی عملیاتی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و با نظارت و مدیریت معاونت حقوق عامه دادستانی و صدور دستورات ویژه قضایی مورد بررسی قرار گرفته و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد، افزود: این روند در خصوص سایر مراکز درمانی و نسبت به تمام پزشکان در سطح استان در جهت صیانت از حقوق مردم و برخورد با هرگونه سوء جریان مالی و مجرمانه باقوت ادامه خواهد داشت.

مرادی معاون دادستان مرکز استان اردبیل با انتقاد از عدم نظارت کافی نسبت به اخذ مبالغ خارج از تعرفه درمانی در اردبیل، به مدیریت های مرتبط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تذکر داد تا به وظایف قانونی خود در نظارت بر عملکرد پزشکان و مراکز درمانی و جراحی محدود، به صورت جدی و شایسته عمل کنند.

وی افزود: برابر تاکیدات دادستان مرکز استان درصورت احراز هرگونه قصور و سهل انگاری و ترک فعل در بخش های اداری و اجرایی مرتبط، نسبت به تعقیب عوامل اداری دخیل در هر رده و جایگاهی اقدام خواهد شد. ضمناً ، به شهروندان عزیز توصیه می گردد در صورت برخورد با چنین تخلفاتی مراتب را به مسئولین ادارات ذیربط و دادستانی اردبیل ، گزارش نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 17 =


دسته‌بندی نشده