کد خبر : 367
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

وضعیت فرایند های رفع خوانی، انتخاب برترین ها، نیم درصد کتابخانه های استان خوزستان بررسی شد

وضعیت فرایند های رفع خوانی، انتخاب برترین ها، نیم درصد کتابخانه های استان خوزستان بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، دومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان با حضور منصورکوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، مسئولین ستادی و روسای ادارات در اردوگاه شیخ انصاری دزفول برگزار شد. در ابتدای این جلسه، گزارش های مختلفی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، دومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان با حضور منصورکوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، مسئولین ستادی و روسای ادارات در اردوگاه شیخ انصاری دزفول برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، گزارش های مختلفی از وضعیت نیم درصد درآمد شهرداری ها، وضعیت عملکردی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های مختلف، وضعیت روند فازهای منتخبین برتر هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، وضعیت میزان امانت و اعضاء کتابخانه های عمومی و گزارش های پروژه های عمرانی در استان بررسی شد.
در ادامه جلسه، منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی با تاکید بر پیگیری و استفاده از گزارش های وضعیت های مختلف گفت: گزارشات ارائه شده از نیم درصد درآمد شهرداری ها، وضعیت عملکردی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش های مختلف، وضعیت روند فازهای منتخبین برتر هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، وضعیت میزان امانت و اعضاء کتابخانه های عمومی و گزارش های پروژه های عمرانی می تواند وضعیت کتابخانه های ما را مشخص و برای آن برنامه ریزی و بهره گیری کرد.
رستمی نقش کتابخانه های عمومی درجامعه را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: گفتمان سازی در بخش های مختلف سازمان از پر اهمیت ترین مواردی است که باید در سطح استان در دستور کار قرار گیرد و از این راستا باید به نتایجی که مشخص است برسیم.
وی ادامه داد: بحث شناسایی سازمان در بین سایر ادارات، معرفی ظرفیت های سازمان از جمله نیروی انسانی پویا، جوان و تحصیلکرده برای ورود به موضوعاتی که می تواند برای سازمان بهره وری داشته باشد و سازمان ها برای پذیرش اعطا نقش های مختلف به کتابخانه ها اعتماد کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی در بخش های دیگر به فعالیت های ترویجی در حوزه کتابخوانی، استفاده از پژوهش محور کردن، بهرمندی از هنر و موضوعات مهمی مانند آسیب های اجتماعی در استان و همچنین اجرای طرح های نشاط اجتماعی در روستا ها پرداخت.
در پایان این نشست، روسای شهرستان ها به مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان های خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + یک =


دسته‌بندی نشده