کد خبر : 16426
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

خبرنگار: زهره کریمی

همه مجموعه های باید شرایط ازدواج آسان را در کشور مهیا کنند/ از جوانانی که در امر ازدواج قدم بر می‌دارند در بحث اشتغال حمایت کنیم

همه مجموعه های باید شرایط ازدواج آسان را در کشور مهیا کنند/ از جوانانی که در امر ازدواج قدم بر می‌دارند در بحث اشتغال حمایت کنیم
رییس شورای شهر کلانشهر اهواز با بیان اينکه همه مجموعه های باید شرایط ازدواج آسان در کشور مهیا کنندگفت: از جوانانی که در امر ازدواج قدم بر می‌دارند در بحث اشتغال حمایت کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز نیز در حاشیه این مراسم باشکوه در گفتگو با خبرنگار ما  بابیان اینکه توفیقی شد که در مراسم باشکوه جوانان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اهواز که با همت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد شرکت کنم؛ اظهار کرد: در ابتدا از تمام عزیزانی که تلاش می کنند برای مسئله مهم ازدواج و تشکیل خانواده که یکی از اساسی ترین مسائل کشور به شمار می‌آیند تقدیر و تشکر می کنم.

سیاوش محمودی در ادامه سخنان خود با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله جوانی جمعیت گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی در این باره حمایت کردند و باید همه ی مجموعه ها در این جهت تلاش کنیم، باید هم زمینه ازدواج آسان در کشور مهیا کنیم و هم مسئولان هم وظیفه دارند در حوزه حمایت از جوانان که به امر ازدواج قدم بر می‌دارند در بحث اشتغال آنها تلاش کنند که بتوانند از مرحله ی که مقام معظم رهبری تاکید کردند که ما ۲۰سال فرصت داریم کشور را به جوانی برسانیم و ان شاءالله هم بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

وی بیان کرد: قدرت و ایران قوی قطعا در ایجادجمعیت جوان است و همه قله های پیشرفت درحوزه اقتصادی علمی و فرهنگی اجتماعی قطعا با این جوانان هست که رقم خواهد خورد.

 

*جشن ازدواج آسان برای الگو و بستر سازی است*

رعیتی معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در حاشیه این مراسم درگفتگو با خبرنگار ما بابیان اینکه برای اولین بار توانستیم جشن طلیعه زندگی را باهمکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)و بهزیستی خوزستان و اهواز برگزار کنیم اظهار کرد: این جشن برای ۲۷۷زوج جوان بوده که هدف ما ازاین مراسم ازدواج آسان الگوسازی و بستر سازی هست برای اینکه جوانان ما بتوانند این فرصت را پیداکنند و یادبگیرند ازدواج آسان انجام دهد و سریع تر زندگی تشکیل دهند.

 

*ازواج ۹۲زوج تحت پوشش بهزیستی*

محسن حسین پور مدیر کل بهزیستی اهواز درگفتگو با خبرنگار ما در ادامه این مراسم باشکوه بابیان اینکه اطلاع رسانی بهزیستی اهواز جهت ۹۲زوج تحت پوشش بهزیستی جهت جشن ازدواج، با توجه به اعتبارات محدود سازمان بهزیستی، کمک هزینه ازدواج به مزدوجین تحت پوشش تا ۱۰میلیون تومان می‌باشد. اظهارکرد: بهزیستی اهواز هر ساله با کمک خیرین و اعتبارات داخلی سازمان نسبت به تهیه جهیزیه تعدادی از مددجویان نیازمند اقدام می کند که در سال گذشته جهت۲۹زوج تحت پوشش ۹۰۰میلیون تومان جهیزیه تهیه کرد .

حسین پور گفت: بهزیستی شهرستان اهواز با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری ، با دعوت از ۹۲نفر از مددجویان تحت پوشش جهت ترویج ازدواج آسان و به دور از تشریفات معمول اقدام نموده که ان‌شاءالله با این اقدام و در صورت همراهی به موقع مسئولان و حمایت خانواده ها، ظرفیت خوبی برای ازدواج وجوانی جمعیت در شهرستان به وجود خواهد آمد.

*برگزاری جشن ازدواج ۱۸۵ زوج تحت پوشش کمیته امداد*

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه این جشن در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه امروز مراسم جشن ازدواج ۲۷۷ زوج تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اهواز را با هکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز برگزار کرده‌ایم اظهار داشت: از این تعداد ۱۸۵ زوج مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)بودند که جهیزیه به آنها تقدیم کرده‌ایم و امروز نیز مراسم جشن آنها را برگزار کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 12 =


دسته‌بندی نشده