کد خبر : 2327
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳

نشست کمیسیون استانی فروش و مولدسازی املاک مازاد دولتی

نشست کمیسیون استانی فروش و مولدسازی املاک مازاد دولتی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، نماینده وزیر و رییس کمیسیون استانی با اشاره به اهمیت مدیریت و مولدسازی اموال دولتی، خواستار تسریع در اجرایی شدن این موضوع از سوی دستگاه های اجرایی استان شد. محسن کاویانی اظهار داشت: املاک مازاد دولتی یکی

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان، نماینده وزیر و رییس کمیسیون استانی با اشاره به اهمیت مدیریت و مولدسازی اموال دولتی، خواستار تسریع در اجرایی شدن این موضوع از سوی دستگاه های اجرایی استان شد.

محسن کاویانی اظهار داشت: املاک مازاد دولتی یکی از منابع بالقوه دولت است که باید بهینه سازی شود و استفاده صحیح از این منابع و درآمد حاصل از فروش آنها در دستور کار قرار گیرد، به همین منظور سعی کردیم ابتدا عملیات اجرایی این موضوع را در میان دستگاه های اجرایی از اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان آغاز کنیم.

وی با اشاره به الزامات قانونی و تکالیف موجود در قانون بودجه سال ۱۳۹۸، بخصوص اجزای ۱و۲ بند (ه) تبصره ۱۲، در رابطه با وظایفی که در این زمینه بر عهده دستگاههای اجرایی است نکات مهمی را گوشزد کرد.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان خاطرنشان کرد: موضوع مولدسازی اموال دولتی به عنوان یک اصل مهم و ویژه مورد توجه مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

در این نشست، اعضای کارگروه نیز به بیان نقطه نظرات و دید گاههای خود در زمینه نحوه اجرای فرآیند مولدسازی اموال دولتی پرداختد و خواهان نشست های دیگری برای تبادل نظر و انجام هماهنگی های بهتر، بین اعضا به منظور بررسی پرونده های موجود شدند.

نمایندگان دستگاههای اجرایی همچنین، پیشنهاداتی برای بهره مندی بیشتر دستگاههای بهره بردار از درآمدهای وصولی ناشی از فروش و مولدسازی اموال مازاد دولتی به نماینده وزیر و رئیس کمیسیون ساماندهی و فروش اموال دولتی در استان خوزستان داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 19 =


دسته‌بندی نشده