کد خبر : 16925
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۷

نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران

نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران
در نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان زمینه توسعه همکاری ها و تعامل میان شرکت نفت و گاز اروندان با این بانک بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل ازروابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه (۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۲)، طی نشستی با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت با مجتبی سخنور مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان در خصوص استفاده از ظرفیت‌ها و تسهیلات ویژه این بانک در حمایت مالی از کارکنان و شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد این شرکت گفتگو شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اساسنامه تاسیس این بانک گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف بهبود شاخص‌های مالی و همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه تأسیس شد تا به این وسیله هر شهروند بتواند از تسهیلات وام‌ آن با نرخ سود و کارمزد ۴ درصد استفاده‌ کند و این یک کار بسیار خوب و خدا پسندانه بوده است.

عذاری اهوازی اظهار داشت: هم اینک ارتباط خوبی مابین این شرکت و بانک قرض الحسنه مهر ایران برقرار است و با همکاری این بانک از رسوب نفت کارت‌ها به کارکنان وام هایی پرداخت شده است و خواهان افزایش تسهیلات و ارتقای سطح همکاری‌ها برای بهره‌مندی بیشتر پرسنل این شرکت از سایر خدمات این بانک هستیم.

مجتبی سخنور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران استان خوزستان نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک، آخرین تسهیلات و طرح های ارائه شده از سوی این بانک را بیان کرد.

وی گفت: استفاده از انواع تسهیلات و وام های ارائه شده توسط این بانک و همچنین ارائه کالا کارت، بیمه عمر رایگان، حمایت از بانوان سرپرست خانواده، ارائه انواع طرح‌های آتیه، حمایت از تولید کنندگان داخلی و صدور چک های تمام الکترونیک از دیگر موارد قابل ارائه از سوی این بانک می‌باشد و آمادگی لازم جهت افزایش همکاری ها با شرکت نفت و گاز اروندان را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 7 =


دسته‌بندی نشده