کد خبر : 6016
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲:۴۷

نتایج دکتری تخصصی ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج دکتری تخصصی ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سامانه www.sanjesh.org قرار گرفت. کارنامه داوطلبانی که در مصاحبه مجازی این دوره در دانشگاه آزاداسلامی شرکت کرده اند، متعاقباً از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۹ در دانشگاه آزاد اسلامی توسط سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سامانه www.sanjesh.org قرار گرفت.

کارنامه داوطلبانی که در مصاحبه مجازی این دوره در دانشگاه آزاداسلامی شرکت کرده اند، متعاقباً از طریق سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشرخواهد شد.

پذیرفته شدگان می‌توانند از روز چهارشنبه ۷ آبان ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای منتش شده در سامانه دانشگاه به آدرس sanjesh.iau.ir مراجعه کنند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =


دسته‌بندی نشده