کد خبر : 7830
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

در میان این همه خبرهای بد؛ افتخاری دیگری برای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان:

مقام اول رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بین روسای مراکز آموزشی کشور

مقام اول رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بین روسای مراکز آموزشی کشور
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از کسب مقام اول جناب آقای مهندس شهرام شیخ زاده رییس مرکز آموزش امام علی (ع) در بین روسای مراکز آموزشی سراسر کشور خبر داد.

منصور زنگنه منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری هنر قلم در خصوص نحوه این انتخاب ارزشمند و کسب افتخار برای استان خوزستان افزود: همه ساله توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور براساس شیونامه انتخاب روسای نمونه مراکز دولتی هر استان یک رییس مراکز را که حائز بالاترین امتیاز استانی بر اساس شاخص های اعلامی می باشد‌به تهران معرفی و پس از بررسی مستندات رییس مرکز نمونه را معرفی می کنند، که بر این اساس آقای مهندس شیخ زاده رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) اهواز به عنوان رییس مرکز نمونه کشوری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای انتخاب و معرفی شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این موفقیت‌ها برای خوزستان، بیان کرد: امیدواریم سایر روسای مراکز استان نیز با الگو برداری از او در سال‌های آتی در استمرار این مقام کوشا باشند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان کسب این مقام را به خانواده بزرگ این اداره‌کل و به ویژه به آقای شیخ زاده تبریک گفت و توفیق و استمرار این موفقیت ها که باعث ایجاد روحیه نشاط و انگیزه بخش برای اجرای پروژه های مهارت افزایی هم استانی‌ها می‌شود را خواستار شد.

زنگنه‌منش در پایان خاطر نشان کرد: آخرین بار ۱۰سال پیش آقایان مهندس امید اسکندری و مهندس غلامرضا افتخاری‌نسب از خوزستان نیز موفق به کسب مقام اول کشوری شده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =


دسته‌بندی نشده