کد خبر : 2083
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۲۲

مقام آوران خوزستانی نوزدهمین دوره پرسش مهر تقدیر شدند

مقام آوران خوزستانی نوزدهمین دوره پرسش مهر تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، آیین اختتامیه نوزدهمین دوره رقابت های پرسش مهر ریاست جمهوری ظهر روز سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در تهران

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، آیین اختتامیه نوزدهمین دوره رقابت های پرسش مهر ریاست جمهوری ظهر روز سه شنبه ۲۵ تیرماه ۹۸ با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و سید جواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در تهران برگزار شد.

گفتنی است نمایندگان آموزش و پرورش خوزستان در نوزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری توانستند ۷ رتبه برتر کسب کنند.

شایان ذکر است؛ ابوالفضل بهبهانی در رشته وبلاگ نویسی توانست رتبه دوم را از آن خود کند. همچنین فاطمه روخند در رشته نقاشی خط موفق به کسب رتبه دوم شد‌.

همچنین فاطمه زاده اریفی در رشته وبلاگ نویسی رتبه سوم مشترک را به دست آورد. مبینا مددی کاهکش در رشته فیلم کوتاه نیز رتبه سوم مشترک را از آن خود کند. فاطمه دهقانی، همکار فرهنگی در رشته فیلم کوتاه رتبه اول از آن خود کرد. لیلا سیلاوی دیگر همکار فرهنگی نیز در رشته سرود همگانی رتبه سوم مشترک به دست آورد. همچنین فریبا موسوی توانست رشته سرود همگانی رتبه سوم مشترک را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 4 =


دسته‌بندی نشده