کد خبر : 2864
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹

معاون وزیر کشور مطرح کرد:درباره بلاتکلیفی “مترو” اهواز تصمیم‌گیری می‌شود

معاون وزیر کشور مطرح کرد:درباره بلاتکلیفی “مترو” اهواز تصمیم‌گیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به وضعیت پروژه قطار شهری اهواز گفت: کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که با این عظمت و اهمیت در چنین استان مهم و حساسی بلاتکلیف و رهاشده باشد. به گزارش هنر قلم:  بابک دین‌پرست در حاشیه بازدید از پروژه متروی اهواز که امروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به وضعیت پروژه قطار شهری اهواز گفت: کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که با این عظمت و اهمیت در چنین استان مهم و حساسی بلاتکلیف و رهاشده باشد.
به گزارش هنر قلم:  بابک دین‌پرست در حاشیه بازدید از پروژه متروی اهواز که امروز (۸ مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز از دو کارگاه متروی اهواز بازدید کردیم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. تنها نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که پروژه‌ای با این اهمیت به هر دلیلی پس از ۱۴ سال به اتمام نرسیده است.
وی افزود: در حالی که قرار بود این پروژه پس از اصلاحات بعدی حداکثر تا شش سال به اتمام برسد اما اکنون اتمام این پروژه هشت سال تاخیر داشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: امشب جلسه‌ای در این زمینه برگزار و دلیل تاخیر در اتمام این پروژه مشخص خواهد شد و اینکه چه کاری باید انجام دهیم تا این پروژه اجرایی شود.
دین‌پرست بیان کرد: این پروژه هم مانند دیگر پروژه‌های کشور است که در حال اجرا هستند. کمتر پروژه‌ای در کشور وجود دارد که با این عظمت و اهمیت در چنین استان مهم و حساسی بلاتکلیف و رها شده باشد. تصمیم خوبی برای پروژه مترو اهواز خواهیم گرفت. خبر خوب برای مردم اهواز این است که پروژه مترو تعیین تکلیف شود نه اینکه بگوییم این پروژه از فردا راه‌اندازی می‌شود.
وی در خصوص احتمال خلع شرکت کیسون عنوان کرد: با توجه به اینکه هنوز دلایل تاخیر در اتمام این پروژه بررسی نشده است نمی‌توانیم اکنون بگوییم احتمال خلع ید شرکت کیسون چقدر است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تصریح کرد: در حال حاضر تنها صحبت‌های رئیس سازمان قطار شهری اهواز و نماینده پیمانکار را گوش کرده‌ایم. باید متن قرارداد و میزان اجرای تعهدات  طرفین را بررسی کنیم و نمی‌توانیم اکنون بگوییم که کدام یک از آنها مقصر است و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.
به گزارش هنر قلم، معاون وزیر کشور امروز در اهواز از چند ایستگاه پروژه مترو اهواز دیدن کرد. در این بازدید معاون امور عمرانی استانداری خوزستان و رئیس سازمان قطار شهری اهواز حضور داشتند. در خصوص بررسی وضعیت مترو اهواز امشب جلسه‌ای در استانداری خوزستان برگزار خواهد شد. 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 4 =


دسته‌بندی نشده