کد خبر : 17857
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز خبر داد: بهسازی و آسفالت ۲۸ روستا در اهواز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز خبر داد: بهسازی و آسفالت ۲۸ روستا در اهواز
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز از بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های 28 روستا در بخش های مرکزی،غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز در این آئین رونمایی از هشت خودرو آتش نشانی پیشرو و واگذاری به روستاهای اهواز افزود: هشت خودرو آتش نشانی پیشرو سیستم روت فایر برای روستاهای اهواز خریداری شد که به گفته سازمان آتش نشانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای حوادث احتمالی در روستاهای اهواز استفاده می شوند.

وی ادامه داد: در برنامه بعدی قرار است امسال ماشین آلات حمل زباله را برای روستاهای بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خریداری کنیم که مشکل جمع آوری و دفع اصولی زباله که از مطالبات روستائیان است به خوبی انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز ادامه داد: در بخش بهسازی روستاهای فاقد دهیاری با توجه به اعتباراتی که دولت مردمی و مجموعه استانداری اختصاص دادند، قراردادی را امسال به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان که قرار شد ۲۸ روستا در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز بهسازی شوند، که خوشبختانه از این تعداد بهسازی معابر و خیابان های ۱۸ روستا در اهواز انجام شد و ۱۰ روستای دیگر نیز تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

یوسفی افزود: پروژه بزرگی هست که در بخش آلایندگی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان بسته شد و در فاز بعدی پروژه ای به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان در روستاهای فاقد دهیاری که قرارداد آن آماده شده است، که برای نخستین بار در استان آغاز شده و گام بلندی در جهت رفع محرومیت و توسعه روستاهای فاقد دهیاری اهواز است.

وی گفت: در بخش روستاهای دارای دهیاری بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز نیز از اعتبارات آلایندگی ها حدودا در ۶ ماه نخست امسال اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده ایم و مشکلات روستاهایی که سالیان سال غفلت شده بودند رفع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اهواز در پایان افزود: امید است با اعتباراتی که برای روستاهای شهرستان اهواز اختصاص داده شده بتوانیم با پشتیبانی دولت مردمی و همکاری مجموعه استانداری خوزستان، فرمانداری اهواز، بخشداری های مرکزی، غیزانیه، اسماعیلیه و اهالی روستاها مشکلات روستاهای اهواز را رفع و درجهت توسعه آنها گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 7 =


دسته‌بندی نشده