کد خبر : 13805
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

معاون حمل ونقل و ترافیک تاکید کرد: لزوم آمادگی حوزه حمل و نقل شهرداری اهواز در بارندگی پیش رو

معاون حمل ونقل و ترافیک تاکید کرد: لزوم آمادگی حوزه حمل و نقل شهرداری اهواز در بارندگی پیش رو
سه شنبه ۱۳ دی ماه، جلسه ای با هدف آمادگی نیروهای حوزه حمل و نقل و ترافیک جهت رفع نواقص، مشکلات و کمبود های احتمالی ترافیکی در بارندگی پیش رو، با حضور سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک، مدیران عامل سازمانهای تابعه حمل و نقل، معاونین حمل و نقل مناطق و مدیران ستادی حوزه حمل و نقل، در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، معاون حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر لزوم آمادگی کلیه نیروهای حوزه حمل و نقل و ترافیک در بارندگی های شدید و کنترل عبور و مرور شهری، گفت: در جلسه مدیریت بحران شهرداری که به همین منظور با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شده، برای مقابله با آبگرفتگی ها و به حداقل رساندن مشکلات در ساعات پیک بارش، تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

سلیمانی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی تصریح کرد: در بارندگی آخر هفته میبایست نیروهای حوزه حمل و نقل در کنار نیروهای حوزه های خدمت رسان در سطح شهر حضور داشته باشند.

وی افزود: در پی بارش رحمت الهی و نزولات جوی تقاضای سفر با ناوگان عمومی افزایش می یابد، لذا باید سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای عدم کاهش خدمات در زمان وقوع بارندگی و آبگرفتگی احتمالی، آمادگی لازم را داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر پایش مستمر چراغ راهنمایی ها در تقاطع های مناطق هشتگانه در روز بارندگی، ادامه داد: عملکرد چراغ ها در روز بارندگی به صورت مداوم رصد و در صورت اختلال برای رفع آن سریعا اقدام شود و همچنین معضلات ترافیکی موردی ناشی از آبگرفتگی ها و تجهیزات ترافیکی به معاونین ترافیک مناطق ارائه شود.

سلیمانی در پایان با بیان اینکه نیروهای خدمت رسان با لباس متحدالشکل در سطح شهر حضور داشته باشند، گفت: حضور نیروهای جهادی و خدوم شهرداری اهواز در میدان، سبب آرامش خاطر شهروندان است و امیدوارم با تدابیر اندیشیده شده و برنامه ریزی صورت گرفته مشکلات ناشی از بارندگی ها را به حداقل برسانیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =


دسته‌بندی نشده