کد خبر : 12710
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، «محمدرضا اسکندری» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور حکمی «عبدالرضا ارسطو» را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد. «ارسطو» از نخبگان بومی و دانش‌آموخته‌ اقتصاد  است که پیش‌تر به‌عنوان کارشناس اقتصادی مرکز پژوهش‌های

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، «محمدرضا اسکندری» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با صدور حکمی «عبدالرضا ارسطو» را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان منصوب کرد.

«ارسطو» از نخبگان بومی و دانش‌آموخته‌ اقتصاد  است که پیش‌تر به‌عنوان کارشناس اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و مشاور دبیرخانه شورای‌عالی مناطق‌آزاد مشغول فعالیت بوده است که در تیرماه امسال با تصویب وزیران عضو شورایعالی مناطق‌آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی اروند منصوب شده بود.

پیش از این «محمد دلفی» دیگر عضو هیأت مدیره این سازمان از آذرماه سال گذشته تصدی «معاونت توسعه مدیریت» را عهده‌دار بود که از زحمات وی تقدیر شد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 2 =


دسته‌بندی نشده