کد خبر : 17364
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۵۳

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع): «طوفان‌الاقصی» نقطه آغاز نابودی رژیم کودک کش اسرائیل است/ برای رفع مشکلات اقتصادی همه اقشار به صحنه بیایند

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع): «طوفان‌الاقصی» نقطه آغاز نابودی رژیم کودک کش اسرائیل است/ برای رفع مشکلات اقتصادی همه اقشار به صحنه بیایند
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع)، طوفان‌الاقصی را نقطه آغاز از بین رفتن رژیم کودک کش اسرائیل خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس همه اقشار اعم از کارگر، کشاورز، مهندس و وزیر در جبهه حضور داشتند و اکنون همان صحنه است و استوار و پایدار در جهت رفع مشکلات اقتصادی همان مسیر را ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از ترشیز خوان؛ اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان کاشمر با حضور سرهنگ پاسدار محمدحسن عفت‌ پناه، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) شب گذشته در سالن سردار شهید سلیمانی امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد.

در این اجلاسیه که مدیران و اعضای کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیج شهرستان کاشمر حضور داشتند سرهنگ عفت پناه با اشاره به آغاز جنگ حق و باطل از ابتدای خلقت گفت: همانطور که ظلم و جنایت استکبار به مرحله اوج خود می‌رسد در جبهه حق هم بندگی خدا به اوج خود می‌رسد و مصداق بارز آن شهدای ما هستند که به اوج تعالی‌بخش انسانیت رسیدند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) یاد شهید حسینعلی توکلی خواه و شهید تهرانی‌ها را با بیان خاطرات گرامی داشت و بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: همه اقشار اعم از کارگر، کشاورز، مهندس، وزیر در جبهه حضور داشتند و اکنون همان صحنه است و همان پرچم برافراشته است و همه باید با اتحاد و همدلی حاکم در زمان دفاع مقدس همچنان در میدان باشیم و از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

عفت پناه اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس و بعد از اتمام جنگ نیز، دشمن هر مکر و حیله‌ایی را به کار بست اما به نتیجه نرسیدند و نخواهند رسید و این نشان از قدرت ایمان و اراده مردم و هدایت رهبری حکیم و فرزانه ما است.

وی بیان داشت: امروز شاهد پیروزی رزمندگان اسلام در سرزمین فلسطین هستیم و همانطور که امام (ره) فرمودند «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی»، امروز هم همان مسیر را ادامه می‌دهیم و از فرمایشات ولی امر مسلمین اطاعت می‌کنیم.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) گفت: طوفان‌الاقصی، نقطه آغاز از بین رفتن رژیم کودک کش اسرائیل، این غده سرطانی است که به وضوح داریم می‌بینیم و رزمندگان اسلام استوار و پایدار در این مسیر در حرکت هستند.

وی در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: کشور در مقولات زیربنایی نیاز زیادی به فکر و اندیشه و اندیشه ورزی دارد و دولتمردان باید با تلاش و جهاد و انقلابی‌گری و با کمک مردم و بویژه نخبگان جامعه به این مهم بپردازند.

عفت پناه افزود: چنانچه در نهاد یا مجموعه‌ایی ‌از مسائل مردم، حل مسئله شود بدانید که در آن مجموعه مدیری آگاه و انقلابی و توانمند وجود دارد که طبق فرمایش رهبر معطم انقلاب، اولویت ها را مشخص و رعایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولین اقتصادی کاشمر نیز با استفاده از دانش نخبگان در راستای رفع مشکلات هماهنگ عمل کنند گفت: شاخص ارزیابی اساتید و نخبگان را در حل مسئله بدانید و مسایل اولویت دار در کارگروه‌ها مشخص و بررسی و برای هر مسئله یک شناسنامه تهیه شود و با بیان مسئله و با توجه به اسناد بالادستی، راهکارهای پیشنهادی بررسی و دستگاههای متولی در حل مسئله شفاف سازی کنند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: ظرفیت‌ها در راستای مردمی سازی ماموریت های کاشمر شناسایی و نظر مردمی به صورت میدانی بررسی شود و نخبگان در خدمت مردم باشند.

وی یادآور شد: با وحدت و همدلی به سمت اولویت‌ها حرکت کنید و با الگوگیری از دفاع مقدس و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حرکت و گام‌های بهتر و مؤثرتری برداریم و شهرستان کاشمر هم با استفاده از همین الگو می‌تواند موفق باشد.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 18 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =


دسته‌بندی نشده