کد خبر : 16577
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر: اقتدار موشکی و اقتدار رسانه لازم و ملزوم هم هستند/ خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر: اقتدار موشکی و اقتدار رسانه لازم و ملزوم هم هستند/ خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟ گفت: ما همانقدر که نیاز به اقتدار موشکی داریم نیاز به اقتدار رسانه هم داریم.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از ترشیز خوان؛ صبح امروز به گرامیداشت هفته خبرنگار مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به میزبانی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در اردوگاه قدس شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی یعقوبیان در این مراسم ضمن تجلیل از اصحاب رسانه گفت: چشم و گوش مردم، خبرنگاران هستند و امید آفرینی در جامعه نقش پررنگی است که بر عهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و دشمن برای این مهم دندان تیز کرده و باید هوشیار باشیم.

وی یادآور شد: بهترین وسیله برای آگاهی مردم بویژه قشر جوان و نوجوان خبرنگاران هستند تا با جهاد تبیین با توطئه‌های دشمنان انقلاب، مقابله کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد با بیان اینکه اهمیت خبر و خبررسانی بر کسی پوشیده نیست گفت: رسانه یک ابزار قدرتمند و فراگیر و تاثیرگذار است و مهندسی افکار عمومی با رسانه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر افزود: امروز با رسانه فردی مواجه‌ایم چرا که فرد فرد جامعه رسانه شده‌اند.

وی بیان داشت: رسانه ملی را می توان کنترل کرد اما فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نمی توان به راحتی کنترل کرد چون فردی شده است و نیاز است که مردم آگاهی بیشتری نسبت به این فضا داشته باشند.

حجت‌الاسلام چهکندی نژاد اظهار کرد: خبرنگار انقلابی، خبرنگاری است که خبر جامع را نشر دهد و باعث افزایش ایمان و امید مردم شود و همه ابعاد خبر را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که بسیج اهل سیاست هست اما سیاست زده نیست تأکید کرد: دو پهلو حرف زدن کار خبرنگار انقلابی نیست بلکه باید شفاف اخبار را اطلاع رسانی کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر گفت: جهاد تبین یکی دیگر از وظایف خبرنگاران است و حضرت آقا فرمودند: بگویید و بنویسید که دیگران طور دیگری روایت خواهند کرد.

وی تبیین کرد: رسانه ایی در تراز انقلاب است که مدافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهد و سر دوراهی ها بتواند درست تصمیم بگیرید.

حجت‌الاسلام چهکندی نژاد بیان داشت: امروز کارکرد رسانه صرف خبر دادن نیست بلکه امروز رسانه تبدیل به ابزار سیاسی و امنیتی شده است.

وی ادامه داد: امروز حدود ۳۶۰ کانال علیه نظام ما، کشور ما و مردم ما کار می‌کنند؛ زمانی با موشک به اسلام و ارزشهای انقلاب حمله می‌کردند و امروز با رسانه، سعی در اجرایی کردن توطئه های خود هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر با بیان اینکه خبرهای هایپرسونیک ما کجاست؟ گفت: ما همانقدر که نیاز به اقتدار موشکی داریم نیاز به اقتدار رسانه هم داریم.

وی یادآور شد: رسالت داریم افکار عمومی را ساماندهی کنیم و اجازه ندهیم دشمنان انقلاب و اسلام،  اذهان مردم ما را با تحریف واقعیت ها مسموم کنند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 11 =


دسته‌بندی نشده