کد خبر : 13952
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

برای نخستین بار در تاریخ سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از بازنشستگان و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر

مراسم تجلیل از بازنشستگان و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر
برای نخستین بار در تاریخ سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ مراسم تجلیل از بازنشستگان و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از  روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ مدیرعامل پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز ضمن تقدیر و تشکر از دست اندکاران برگزاری جشن بازنشستگی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر که امروز ۲۴دی ماه در محل این سازمان برگزار شد؛ خطاب به بازنشستگان اظهارداشت: زحمات شما عزیزان بوده که سازمان براساس این تلاشها پایدار بوده است.

علی اصغر اسدالهی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از ۱۴بانوی شاغل در این سازمان گفت:پیامبر اکرم«ص» در جای فرمود: «لما خلق الله الجنه خلقها من نور وجهه، ثم اخذ ذالک النور فقذفه فاصابنی ثلث النور، و اصاب فاطمه ثلث النور، واصاب علیا و اهل بیته ثلث النور؛ فمن اصابه من ذلک النور اهتدی الی ولایه محمد، ومن لم یصبه من ذلک النور ضل عن ولایه آل محمد«ص»، «خداوند بهشت را از نور وجود خود آفرید، سپس آن را برگرفته و رها کرد. پس یک سوم آن به من [پیامبر«ص» و یک سوم آن به فاطمه و ثلث باقیمانده به علی «ع»و اهل بیت او اصابت کرد. پس هر کس که از آن نور به او برسد، به ولایت آل محمد«ص» رهنمون می شود، و هر کس از آن نور به او نرسد، از ولایت آل محمد«ص» گمراه می شود [و به بیراهه خواهد رفت].»

وی بیان کرد: روز ولادت حضرت فاطمه زهرا علیها السلام، به نام «روز مادر» هم خوانده شده است. این انتخاب شایسته، بهانه ای است برای نگاهی دوباره به نقش مادری موفق ترین مادر هستی. ام ابیها، نقش مادری اش را با مراقبت های مادرانه از حضرت محمد صلی الله علیه و آله آغاز کرد و در طول زندگی خویش، پرورش دهنده گل های یاسی بود که عطر وجودشان تا پایان تاریخ به مشام می رسد.

لازم به ذکر است: از ۴نفر بازنشسته و ۱۲بانوی شاغل در این سازمان بااهدا لوح تقدیر و هدایانفیس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =


دسته‌بندی نشده