کد خبر : 17629
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

مدیر گروه جهادی یاران همراه: اهداء دستمزد سه روز کاری بانوان منطقه نیازمند کاشمر به مردم غزه/ فرماندار و شهردار از این منطقه بازدید کنند

مدیر گروه جهادی یاران همراه: اهداء دستمزد سه روز کاری بانوان منطقه نیازمند کاشمر به مردم غزه/ فرماندار و شهردار از این منطقه بازدید کنند
مدیر گروه جهادی یاران همراه با بیان اینکه غزه تنها نیست گفت: گروه جهادی بانوان منطقه نیازمند کاشمر با عنوان «یاران همراه» با پاک کردن زعفران، دستمزد سه روز کاری خود را به مردم مظلوم غزه اهداء کردند.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، نجمه صاحب زمانی در گفت‌و‌گو با ترشیز خوان؛ از اهداء دستمزد سه روز کاری بانوان منطقه نیازمند کاشمر به مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: گروه جهادی بانوان منطقه نیازمند کاشمر با پاک کردن زعفران، دستمزد سه روز کاری خود را به مردم مظلوم غزه اهداء کردند.

مدیر گروه جهادی یاران همراه و نویسنده حوزه دفاع مقدس بیان داشت: اهالی منطقه نیازمند کاشمر از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی برند و واقعا احتیاج به حمایت مالی دارند اما با این وجود باز هم نتوانستند نسبت به وضعیت مردم مظلوم غزه بی تفاوت باشند.

صاحب زمانی افزود: بانوان جهادی این منطقه با همکاری و اتحاد و همدلی وصف ناپذیری که دارند دوباره به صحنه آمدند و دستمزد سه روز کاری خود را با پاک کردن زعفران به کودکان و مردم مظلوم غزه هدیه کردند.

وی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب کبری (س)، بیان کرد: این برنامه با الگو گرفتن از بانوی قهرمان کربلا و به همت و همکاری گروه جهادی یاران همراه و بانوان پایگاه بسیج کوثر خیابان نیازمند برگزار شد.

این نویسنده حوزه دفاع مقدس گفت: مردم این منطقه از فرماندار و شهردار شهرشان انتظار دارند که نگاه ویژه‌ایی به این پویش داشته باشند و با حضور در جمع اهالی این منطقه و حمایت از این پویش به دغدغه‌ها و مشکلات این بانوان جهادی پاسخگو باشند.

وی در پایان یادآور شد: اسرائیل غاصب باید بداند که غزه تنها نیست و امروز در سراسر دنیا، فریاد عدالت خواهی و مبارزه با ظلم استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل بلند است و مسلمانان و آزاداندیشان جهان ساکت نمی‌نشینند.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =


دسته‌بندی نشده