کد خبر : 16423
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۰۹

مدیر پایانه مرزی بیله سوار: افزایش ۱۹ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار: افزایش ۱۹ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش 19 درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز|لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۳ ماهه گذشته ۱۳۱ هزار و۵۰۰ تن کالا توسط ۶ هزار و۳۰۰ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادر شده افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود۱۱۰ هزار و۸۰۰ تن کالا صادر شده بود افزایش ۱۹ درصدی را شاهد هستیم.

وی عمده کالاهای صادراتی را شامل کاشی،میلگرد،سیب زمینی،سنگ های ساختمانی ،بادمجان،نمک و پروفیل برشمرد و تصریح کرد:در مدت یاد شده ۶ هزار و۴۶۶ تن کالا توسط ۳۱۵ دستگاه کامیون وارد مرز بیله سوار شده است.
مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در ۳ ماهه گذشته ۹۶ هزار و۲۱۰ تن کالا توسط ۴هزار و۵۰۰ دستگاه کامیون بصورت ترانزیت ورودی وارد مرز بیله سوار شده تصریح کرد:از این میزان ۴ درصد توسط کامیون های ایرانی،۸۶ درصد توسط کامیون آذری و۱۰ درصد از کالاها نیز توسط کامیون های گرجستانی و سایر ملت ها ترانزیت شده است.
بابایی در این مدت ترانزیت خروجی ۱۴۶ هزار و۶۱۷ تن کالا را از مرز بیله سوار یادآور شدو اظهار کرد:این میزان کالا توسط ۶ هزار و۶۰۰ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده است.
وی در فصل بهار از تردد ۳۰ هزار و۵۱۲ دستگاه ناوگان ائم از پرو خالی از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:از این میزان ۱۶ هزار و۶۰ دستگاه وارد و ۱۴ هزار و۴۵۲ دستگاه نیز خارج شده است.
مدیر پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده به تردد ۲۹ هزار و۹۷۳ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار اشاره کرد و گفت:از این تعداد ۱۵ هزار و۷۸۹ دستگاه وارد و ۱۴ هزار و۱۸۴ دستگاه نیز خارج شده است.
بابایی با بیان اینکه در این مدت ۵۳۹ دستگاه وسیله نقلیه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند افزود:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۳۶ دستگاه از مرز تردد کرده بودند در ۳ ماهه گذشته افزایش ۲۴ درصدی را نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 8 =


دسته‌بندی نشده