کد خبر : 17613
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۰۷

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل شناسایی عوامل حوادث مهمترین اصل در کاهش خسارات گاز طبیعی است

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل شناسایی عوامل حوادث مهمترین اصل در کاهش خسارات گاز طبیعی است
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: شناسایی عوامل موثر بر وقوع حوادث مهمترین اصل در کاهش خسارات و تلفات ناشی از حوادث گاز طبیعی می باشد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایمازنیوز، میر سعید سید متین درجلسه کارگروه کاهش حوادث مشترکین گاز طبیعی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی سازمانهای درگیر، در سالن جلسات ساختمان ستاد مرکزی شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد، گفت:این هم اندیشی با توجه به آمار بالای حوادث ناشی از گاز در استان و در راستای مسئولیت اجتماعی و نظر به هم افزایی دستگاههای درگیر در خصوص کاهش حوادث مشترکین گاز طبیعی برگزار شده است.

 مدیر عامل این شرکت در حاشیه کارگروه که با حضور نمایندگانی از سازمان صدا و سیما، دادگستری، آموزش و پرورش، آتش نشانی، مدیریت بحران، محیط زیست و شرکت بیمه سرمد برگزار شد، افزود: سالهاست بازرسی و تأیید سیستم لوله‌کشی داخلی منازل برعهده سازمان نظام مهندسی گذاشته شده است، ولی با این وجود شرکت گاز اردبیل به منظور افزایش ضریب ایمنی مشترکان، پیشرو در فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز است.

وی  اظهار داشت:  تداوم  و پایپندی به این جلسات و هم اندیشیها و حساسیت بالای موضوعات مطروحه می تواند تا حدود زیادی در کاهش و به حداقل ممکن رساندن حوادث مشترکین گاز طبیعی ناشی از عدم رعایت مقررات ایمنی نقش داشته باشد.

سید متین در پایان به اهمیت و نقش مهم  واحد بهداشت ، ایمنی و محیط زیست در این حوزه و کاهش حوادث ناشی از گاز طبیعی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کاهش حوادث و خطرات ناشی از گاز، راههای مقابله و نحوه اطلاع رسانی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هجده =


دسته‌بندی نشده