کد خبر : 18091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل: بارش سنگین برف و سوخت رسانی بی‌وقفه در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل: بارش سنگین برف و سوخت رسانی بی‌وقفه در استان اردبیل
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طبق هماهنگی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته بحران منطقه، ذخیره سازی مطلوب و مناسب سوخت مورد نیاز جایگاه های سطح استان انجام پذیرفته بود و این شرکت هیچ گونه مشکلی در امر سوخت رسانی نداشت.
به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از تایماز نیوز| سید حجت مدنی در گفتگو با خبرنگاران افرود: با اعلان هشدار نارنجی و قرمز سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان در خصوص احتمال بارش برف سنگین در استان، اطلاع رسانی و هماهنگی لازم با صاحبان مجاری عرضه استان جهت ذخیره‌سازی فرآورده انجام گرفته بود.

وی در ‏خصوص تأمین سوخت زمستانی برای خانوارهای روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی افزود: بیش از ۹۰ درصد از سهمیه سوخت خانوارهای فاقد گاز طبیعی با شارژ کارت سوخت آنها از طریق زیر ساخت الکترونیکی و پوزهای بانکی در دو مرحله که اولین مرحله در جریان مهر ماه ۱۴۰۰ برای سه ماهه سوم سال جاری به مقدار ۸۰۰ و ۱۰۰۰ لیتر و مرحله دوم طی دی ماه ۱۴۰۲ برای ماه های دی و بهمن۴۰۲ بترتیب برای خانوارهای ۴ نفر، ۰۰ ۴ لیتر و برای خانوارهای بالای ۴ نفر، ۶۰۰ لیتر ذخیره سازی انجام شده است.

مدنی با بیان این مطلب که با توجه به افت فشار گاز در فصول سرد سال خاطر نشان کرد: به همه صنعتگران، مرغداران، گلخانه داران و مصرف کنندگان عمده در اوایل شروع فصل سرد سال توصیه می گردد جهت جلوگیری از بروز مشکل نسبت به خرید و ذخیره سازی سوخت دوم اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در پایان از همکاری و ‌تلاش رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی، شرکت‌های حمل ونقل و مالکین ‏مجاری عرضه استان که باتوجه به شرایط جوی و بارش برف و برودت هوا ‏درارائه خدمات و سوخت رسانی به شهروندان به نحو مطلوب و شایسته ای عمل ‏نمودند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + ده =


دسته‌بندی نشده