کد خبر : 17635
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۱۳

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان وعده داد: بهره برداری از ۳ پروژه تا پایان سال جاری در گلپایگان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان وعده داد: بهره برداری از ۳ پروژه تا پایان سال جاری در گلپایگان
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:برای توسعه صنعت در این شهرستان نیازمند زمین بودیم نهایتا پلاک هایی خلع ید و برخی در آستانه خلع ید است که تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد. در این جلسه قول دادیم که در ماه آتی حداقل ده پلاک از زمین های خلع ید شده را برای واگذاری به سرمایه گذار اعلام کنیم. 

خبرنگار: فاطمه عبدلی

 

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از زنگ خطر ، رسول سواری در جلسه شورای سرمایه گذاری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: قرار نبود این جلسه تشکیل شود اما با تاکید فرماندار گلپایگان که انصافا موضوعات را به صورت ویژه دنبال می کند، به شهرستان آمدیم.  اعضای هیئت موسس شهرک صنعتی که افراد با تجربه ای هم هستند همچنان به کار خود ادامه دهند تا در یک ماه آینده این هیئت مدیره ثبت شود و به عنوان یک شرکت خدماتی به فعالیت خود ادامه دهند. اگر کسی در شهرک صنعتی از پرداخت حق و حقوق شهرک خودداری می کند  قرار نیست همه شهرک تاوان آن را بدهند و آب کل مجموعه قطع شود لذا قبوض آبی که به تعویق افتاده را تعیین تکلیف کنیم تا مشکلی در این راستا ایجاد نشود، اگر اعلام شود فردی آبها را پرداخت نمیکند قطع خدمات را خواهیم داشتیم و اقدامات قانونی و قضایی را انجام می دهیم.

وی ادامه داد:متعهد می شویم مخزن ذخیره آب هزار لیتری را  با هزینه خودمان بسازیم منوط به اینکه راه و شهرسازی زمین را در اختیار ما قرار دهد.در مزایده واگذاری زمین های خلع ید شده ۱۸ آیتم وجود دارد و اگر کسی حداقل نمره ۶۰ را دریافت کند می تواند در مزایده زمین را دریافت کند. همچنین در واگذاری زمین هایی که سالها بدون استفاده تحت اختیار برخی افراد بوده و اکنون خلع ید شده است شهرستان میتواند با صلاحدید و تصمیم شورای سرمایه گذاری  آنها را به افراد جدید واگذار کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: لیست متقاضیان  سرمایه گذاری اعلام شود و ماهم ظرف یک ماه آینده ۱۰ پلاک را برای سرمایه گذاری به مزایده خواهیم گذاشت. با هماهنگی حوزه فنی شرکت شهرک های استان اصفهان شیر فشار شکن مورد نظر خود را  خریداری کنید، پرداخت فاکتور آن را متعهد می شویم. پروژه های خوبی را برای سال جاری در گلپایگان تعریف کرده ایم که پروژه محوطه سازی فاز دو و محوطه سازی و تامین آب و برق فاز توسعه شهرک صنعتی را طی ماه های آینده آغاز خواهیم کرد و در مجموع در سال جاری در این شهرستان  ۳ پروژه را به بهره برداری خواهیم رساند.

سواری تصریح کرد: برای توسعه صنعت در این شهرستان نیازمند زمین بودیم نهایتا پلاک هایی خلع ید و برخی در آستانه خلع ید است که تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد. در این جلسه قول دادیم که در ماه آتی حداقل ده پلاک از زمین های خلع ید شده را برای واگذاری به سرمایه گذار اعلام کنیم.

وی یادآورشد: مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی با حضور هیئت مدیره شهرک ها در این جلسه مطرح شد و با تعاملی که با فرماندار در شهرستان برقرار شده است بخشی از این مشکلات با مشارکت هیئت مدیره و قطعا حمایت های شرکت شهرک های صنعتی حتما رفع خواهد شد. امیدواریم در جلسه بعدی مسائل نرم افزاری شهرک های صنعتی گلپایگان را مورد بررسی قرار دهیم و به دنبال توسعه صادرات و بازار واحد های صنعتی این شهرستان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =


دسته‌بندی نشده