کد خبر : 16574
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

مدیر شعب بانک تجارت استان در نشست با اصحاب رسانه: رسالت خبرنگاران انعکاس حقایق موجود جامعه است

مدیر شعب بانک تجارت استان در نشست با اصحاب رسانه: رسالت خبرنگاران انعکاس حقایق موجود جامعه است
روز سه شنبه ۱۷ مردادماه بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مدیرمنطقه بانک تجارت استان اردبیل میزبان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، رئیس خانه مطبوعات استان و جمعی از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات محلی، مدیران دفاتر نمایندگی نشریات سراسری و مدیران پایگاه های خبری بود.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز | مدیرشعب بانک تجارت استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: رسالت خبرنگاران انعکاس حقایق موجود جامعه است و خبرنگاران بعنوان نمایندگان بلامنازع افکار عمومی در مسیر تبادل اطلاعات هستند.

رضا اسکندری زنجانی گفت: خبرنگاران با رعایت انصاف و صداقت، ضمن انعکاس مشکلات مردم و تنگناهای اقتصادی موجود، خدمات و زحمات شبکه بانکی کشور را بعنوان شریان اصلی اقتصاد کشور بازگو می کنند.

وی با تجلیل از جایگاه حرفه سخت خبرنگاری، فعالیت ها و تلاش های خبرنگاران را ماندگار و تاثیرگذار دانست و افزود: خبرنگاران با پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه ای نقش حساسی در آگاهی مردم دارند.

مدیر شعب بانک تجارت استان اردبیل، خاطرنشان کرد: بانک ها همواره بار اصلی اقتصاد کشور را بر دوش کشیده اند و گستردگی خدمات بانکی مورد توجه اقشار مختلف مردم بوده است.

وی تصریح کرد: عملکرد شبکه بانکی کشور همواره مورد رصد جامعه قرار گرفته، بنابراین انتظار می رود خبرنگاران بعنوان زبان گویای مردم، خدمات صادقانه و شفاف کارکنان خدوم بانک ها و محدودیت های شبکه بانکی را منصفانه بازگو کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این جلسه با اشاره به تعامل بسیار خوب بانک تجارت با اصحاب رسانه، گفت: بانک تجارت در زمینه همکاری و تعامل با اصحاب رسانه الگویی برای سایر بانک های استان است.

رئوف موسوی اظهار داشت: انتظار داریم این ارتباط سازنده با هدف آگاهی بخشی و کمک به اقتصاد فعال جامعه، استمرار یابد.

در انتهای این جلسه که معاونین اجرایی و اداری، رئیس حوزه حراست و رئیس روابط عمومی بانک تجارت استان نیز حضور داشتند، با تقدیم هدایایی از زحمات خبرنگاران تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 18 =


دسته‌بندی نشده