کد خبر : 16693
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۳۴

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر خبر داد: آغاز عملیات ساخت دو پایگاه جامع سلامت شهری در کاشمر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر خبر داد: آغاز عملیات ساخت دو  پایگاه جامع سلامت شهری در کاشمر
مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان کاشمر از آغاز عملیات ساخت دو پایگاه جامع سلامت شهری در شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان تامین شده و در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، دکتر حسن مکارم، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ترشیز خوان؛ از آغاز عملیات ساخت دو پایگاه جامع سلامت شهری در کاشمر خبر داد.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان کاشمر با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت نیاز به فضای استاندارد جهت ارائه خدمت به مراجعین در پایگاه های جامع سلامت شهری، عملیات ساختمانی احداث دو پایگاه جامع سلامت شهری در  کاشمر آغاز شد.

وی افزود: پایگاه جامع سلامت شهری امام علی (ع) در زیربنای ۲۰۰ متر مربع در حاشیه بلوار جانبازان داخل بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در حال احداث است.

مکارم بیان داشت: پایگاه جامع سلامت قائم (عج) نیز در حاشیه خیابان خرمشهر داخل مرکز بهداشت شهرستان در زیربنای ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه، عملیات احداث آن آغاز شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی کاشمر یادآور شد: اعتبار مورد نیاز ساخت این دو پایگاه از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان تامین شده و در حال اجرا می باشد و جمعیت ۱۵هزار نفری شهرستان از خدمات بهداشتی بهره مند می‌شوند.
خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =


دسته‌بندی نشده