کد خبر : 16459
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:  ۳۹ کلاس درس در شهرستان کارون درحال احداث است

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:  ۳۹ کلاس درس در شهرستان کارون درحال احداث است
مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون، گفت: ۶ پروژه آموزشی با ۳۹ کلاس درس در این شهرستان در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با حضور محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد.

سعیدی پور در این جلسه با اشاره به اهمیت تصمیمات شورای آموزش و پرورش گفت: شهرستان کارون در چند منطقه با مشکلات تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی مواجه است که برای حل آن برنامه داریم.

وی با اشاره به اولین بازدید خود از وضعیت فضاهای آموزشی این شهرستان، اظهار کرد: در این شهرستان ۴ الی ۵ پروژه تعمیراتی و تعدادی پروژه های رها شده و نیمه کاره بود که آنها را فعال و وارد چرخه کردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: در یک نمای کلی در شهرستان کارون ۶ پروژه با ۳۹ کلاس درس در حال اجراست، که ۳ پروژه مهرماه افتتاح می شود.

سعیدی پور اضافه کرد: مدارس ۶ کلاسه روستای بهر و شیرین شهر تا مهرماه امسال افتتاح می شود و همچنین هنرستان غزاویه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.

وی توضیح داد: سرانه فضای آموزشی این شهرستان کمتر از ۳ مترمربع است و برای حل این کمبودها چند طرح را در دست اجرا داریم و از ظرفیت بنیاد برکت و خیرین عزیز که همیشه در کنار ما بودند نیز یاری خواهیم گرفت.

سعیدی پور در بحث تجهیزات مدارس نیز گفت تجهیزات هیچوقت فراموش نشده ، کل اعتبار تجهیزات ما امسال ۳۰ میلیارد تومان در ردیف های استانی و ۴۰ میلیارد تومان نیز در ردیف اعتبارات ملی بود که به هیچ‌ وجه جواب گوی نیازهای استان و اهداف مرتبط با مهارت آموزی نخواهد بود که باید از مسئولیت اجتماعی نفت و سایر شرکت ها استفاده کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: ظرفیت ستاد مشترک چهارگانه آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نوسازی مدارس استان می تواند درحال مشکلات موثر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =


دسته‌بندی نشده