کد خبر : 16673
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

مدیرکل ارشاد استان خوزستان معارفه شد‌

مدیرکل ارشاد استان خوزستان معارفه شد‌
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز با حضورمعاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هنرقلم و به نقل از تجهیز نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان امروز با حضورمعاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج مدیر اسبق ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سیدمحمد هاشمی در این مراسم اظهار داشت: جابجایی مدیریتی نشانگر ضعف و اشتباه نیست و گاهی برای بهبودی اوضاع دلیل بر جابجایی می‌شود.

وی افزود: آقای کلاه‌کج انسان لطیف و پرتلاش است و دوره پر فروغی داشتند و ‌مظلوم واقع شدند. آقای منادی از کف حوزه فرهنگ رشد کرده و مختصات فرهنگی را می‌شناسد.

مدیرکل جدید باید نقطه اتصال را در حوزه فرهنگ باشند. وی ادامه داد: این هم افزایی در حوزه فرهنگ باید تقویت شود و زمینه توسعه‌ی فرهنگی استان را فراهم سازند.

فرهنگ در مسایل اجتماعی و سیاسی زیربنا است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فرهنگ در مسایل اجتماعی و سیاسی زیربنا است و جامعه فرهنگی دربرابر تلاطم های اجتماعی محکم است و تکان نمی‌خورد.

همچنین عبدالله افرازه شهاوند در این مراسم  اظهار داشت: فرهنگ جایگاه بالایی در اندیشه اسلامی دارد و بارها رهبری انقلاب بر اهمیت آن اشاره داشتند.

وی افزود: فرهنگ در مسایل اجتماعی و سیاسی زیربنا است و جامعه فرهنگی دربرابر تلاطم های اجتماعی محکم است و تکان نمی‌خورد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان بیان داشت: رصد شناختی پیرامون مسایل فرهنگی جامعه است و این نیاز به شناخت درستی از جامعه دارد و سپس براساس آن مدیریت فرهنگی کند.

این مقام مسئول افزود: اختلاف نظر در برخی مسایل طبیعی است و نباید این به تقابل تبدیل شود. جامعه پویا جامعه متکثر است و باید همه بتوانند اظهار نظر کنند.

وی گفت: اختلاف نظرهای کارشناسی و دغدغه مند را باید به رسمیت بشناسیم و صحبت های آقای کلاه کج از جنس این دغدغه‌ها است و این نشان از جامعه پویایی است.

معاون استاندار خوزستان گفت: من مخالف کنسرت نیستم ولی باید پیوست های امنیتی و اجتماعی درون سالن دیده شود. کنسرت قانون جمهوری اسلامی است و کسی مخالفتی ندارد. وی ادامه داد: از اختلاف نظر ها برآشفته نشویم و این سبب پویایی جامعه است و باید احترام بگذاریم و جامعه را دچار تقابل و اختلاف نکنیم.

شهاوند بیان داشت: مشکل این است که در این مسایل گفتگو نمی‌کنیم و بسیاری از مسایل کشور با گفتگو و دورهمی حل میشود و نباید جامعه را دوقطبی کنیم.

وی افزود: حوزه فرهنگ پراکنده است و باید از موازی کاری پرهیز کنیم و همه باید زیر یک راهبرد حرکت کنیم و در یک ریل باشیم.

مجید منادی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز خدمت‌رسانی به اهالی فرهنگ و هنر را از اولویت‌های کاری خود اعلام و بر توجه جدی به ظرفیت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری استان تاکید کرد.

به گزارش تسنیم، در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید منادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد.

از سوابق منادی می‌توان به معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیریت خبرگزاری‌ تسنیم، و استانی، مدرس رسانه و سواد فضای مجازی در دانشگاه‌های استان، مسئول و مشاور رسانه حوزه هنری  خوزستان، نایب رئیس خانه مطبوعات، مسئول قرارگاه رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، کارشناس مناطق نفت‌خیز جنوب، عضو شورای راهبردی بسیج رسانه خوزستان، دبیری جشنواره‌های فرهنگی و رسانه‌ای استانی و منطقه‌ای و بین‌المللی  اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =


دسته‌بندی نشده