کد خبر : 17806
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۳۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد: قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی فسخ و خلع ید می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد: قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی فسخ و خلع ید می‌شوند
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبیل از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری با هدف بررسی و تعیین تکلیف قراردادهای راکد و بلاتکیف در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از تایماز نیوز|هاشم علایی در حاشیه برگزاری اولین جلسه هیات حل اختلاف و داوری در سال جدید اظهار داشت: هدف از برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، رسیدگی به وضعیت قراردادهای راکد است تا در صورتی که زمینی از سوی سرمایه‌گذار بلاتکلیف و راکد رها می‌شود، تعیین تکلیف و فسخ شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار داده شود.

وی تصریح کرد: در سال جدید، بررسی و تعیین تکلیف ۱۷۰ قرارداد راکد در دستور کار این شرکت قرار گرفته است که پس از پایش اولیه و دعوت از صاحبان قراردادهای راکد، تعداد ۷۰ قرارداد در اولین جلسه هیات حل اختلاف و داوری مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در این جلسه، ۷ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی در قالب ۲۰ قرارداد، فسخ و برای مابقی قراردادها نیز مهلت مجدد برای اجرای طرح تولیدی داده شد.
علایی تصریح کرد: نگاه شرکت شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران همواره نگاه حمایت گرایانه بوده است، ولی در صورت عدم آزاد سازی این اراضی راکد، با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌های صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شود و شهرک‌های صنعتی جولانگاه دلالان و سفته بازان خواهد شد.
وی از صاحبان قراردادهای راکد دعوت کرد تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از طرح صنعتی خود اقدام کنند، در غیر اینصورت قراردادهای آنان پس از طرح در جلسات هیات حل اختلاف و داوری، با حکم قضایی فسخ و خلع ید خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =


دسته‌بندی نشده