کد خبر : 16313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد: کسب رتبه دوم شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در راه اندازی واحدهای راکد و غیرفعال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد: کسب رتبه دوم شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در راه اندازی واحدهای راکد و غیرفعال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه دوم این شرکت در راه اندازی واحدهای راکد و غیرفعال در سال 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم به نقل از تایماز نیوز/ ، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: در سال گذشته، ۲۵ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل به چرخه تولید بازگشته‌اند که از این حیث، شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در میان ۳۱ استان کشور موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده است.
وی تصریح کرد: احیای این واحدهای راکد با استفاده از ظرفیت‌های این شرکت و با کمک مسئولان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر شده است که خوشبختانه با بازگشت مجدد این واحدهای تولیدی به چرخه تولید، زمینه اشتغال مجدد برای بیش از ۹۰۰ نفر فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در سال جدید، احیای ۲۰ واحد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل هدف‌گذاری شده است که در سه ماهه اول سال جاری، ۳ واحد راکد و غیرفعال احیاء و به چرخه تولید بازگشته‌اند.
علایی از جمله اقدامات مهم شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی را تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار استان برشمرد و افزود: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل، بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی در روزهای پنجشنبه هرهفته در دستورکار این شرکت قرار گرفته است تا نسبت به حل مشکلات آنان در همان محل واحدهای تولیدی اقدام شود.
وی تصریح کرد: در کلینیک‌های کسب و کار که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصاء و آسیب شناسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان پیشنهاد می‌شود.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه‌های جذب سرمایه گذاری و افزایش تولید و اشتغال در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند سرمایه گذاری در استان تسهیل و افزایش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =


دسته‌بندی نشده