کد خبر : 16078
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: وضعیت برق آبادان عادی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: وضعیت برق آبادان عادی است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به آتش‌سوزی‌ روز گذشته در پست انتقال برق میلاد آبادان؛ از پایدار بودن شبکه برق این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ علی خدری در تشریح وضعیت شبکه برق آبادان گفت: با توجه به اتفاق روز گذشته، برق بسیاری از مناطق این شهرستان قطع شد که پس از آن؛ به سرعت مناطق حساس از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ایستگاه‌های پمپاژ آب شرب و … برقدار شدند تا مشکلی برای این حوزه‌ها به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پس از این به صورت تدریجی با مانورهای انجام‌شده برق سایر مناطق آبادان متصل شد اما پس از این اتفاق به دلیل ظرفیت‌های از دست رفته در شبکه و کاهش انرژی، مجبور شدیم برق مناطق مختلف را در بازه‌های زمانی یک تا دو ساعته مدیریت کنیم تا شرایط عادی شود. این مساله تا ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه ادامه داشت و پس از آن برق آبادان پایدار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برق آبادان پایدار است اما با توجه به اتفاقی که دیروز رخ داد و بخشی از ظرفیت منصوبه از دست رفته است، انتظار داریم شهروندان نهایت همکاری را در بحث مدیریت مصرف برق داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: شهروندان در مصرف برق نهایت همکاری و همراهی را با صنعت برق داشته باشند تا شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به مردم همه مناطق استان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − یک =


دسته‌بندی نشده