کد خبر : 7211
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

حدیث کریمی خبرنگار

مخالفت جلیلی با مذاکرات دروغ است/سیاست خارجه نقطه قوت جلیلی/ طرح ویژه جلیلی برای خوزستان 

مخالفت جلیلی با مذاکرات دروغ است/سیاست خارجه نقطه قوت جلیلی/ طرح ویژه جلیلی برای خوزستان 
رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خوزستان در نشست خبری با رسانه ها گفت:مخالفت دکتر سعید جلیلی با مذاکرات هسته ای دروغ و تهمت است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هنر قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا افشار پی ساز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار شده بود اظهار کرد:حمایت نکردن از طرح ها و برنامه های جلیلی دادن پالس منفی به نخبگان و کارشناسانی است که می خواهند پا جای پای جلیلی بگذارند و آدم هایی را طرد می کنیم که کار میدانی کرده اند ‌و برنامه داشته اند.

وی افزود: سعید جلیلی از انتخابات کنار نخواهد رفت چون اساسا انصاف نیست کسی که این همه برنامه دارد کنار برود. مخالفت جلیلی با مذاکرات هسته ای دروغ محض است، جلیلی پدر مذاکرات هسته ای، جلیلی به نفع کسی کنار نمی رود، سیاست خارجه نقطه قوت جلیلی رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خوزستان با رد برخی ادعاها درباره مخالفت جلیلی با مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: مخالفت جلیلی با مذاکره دروغ و تهمت است، در حالی که این دکتر جلیلی بود که مذاکرات هسته ای را کلید زد.

حجت‌الاسلام افشار با بیان این که سیاست خارجه از نقاط قوت آقای جلیلی است، گفت: کسی با مذاکره و رفع نیازهای مردم مخالف نیست.

وی با بیان این که در تنظیم برجام ضعف های اساسی وجود دارد، یادآور شد: در متن برجام و شیوه مذاکره خطا کردند،اما حاضر به پذیرش خطای خود نیستند. مشارکت حداکثری پشتوانه اصلی قدرت انقلاب، خوزستان شاگرد اول آیتم های بد، شاگرد آخر آیتم های خوب رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خوزستان گفت: ایران منزوی نیست اما عده ای دارند آن را منزوی می کنند.

حجت‌الاسلام افشار افزود: این انتخابات یک انتخابات ویژه است از این جهت که همیشه مشارکت حداکثری بوده است. وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری پشتوانه اصلی قدرت انقلاب است و دشمنان همواره سعی داشته اند مردم را دلسرد کنند.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان با اشاره به وضعیت بسیار بد خوزستان با توجه به آمارها و شاخص های کشوری ، یادآور شد: خوزستان در آیتم های خوب آخر است و در آیتم های بد جز اولین هاست‌.

خوزستان رتبه نخست آلودگی هوا و اعتصابات کارگری در کشور، شاگرد دوم نرخ بیکاری و رتبه سوم جمعیت زیر خط فقر، طرح ویژه جلیلی برای بهبود وضعیت خوزستان

وی ادامه داد: خوزستان رتبه اول اعتصابات کارگری در کشور با ۹۰۰ تجمع در کشور،رتبه اول آلودگی هوا در کشور، رتبه دوم نرخ بیکاری، رتبه سوم جمعیت زیر خط فقر در کشور پس از کرمان و سیستان است.

حجت‌الاسلام افشار بیان کرد: رتبه ۳۲ کشور در سرانه فضای آموزشی واموزش عالی و دانشگاه ها و رتبه نخست مهاجرت هستیم.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در خوزستان با بیان این که خوزستان با همه امکانات مهاجرفرست است، گفت:آقای جلیلی برای خوزستان طرح ویژه ای دارند که به زودی آن را اعلام می کنند. مشکل بی آبی در سرزمین رودخانه ها، جناح های سیاسی خوزستان روی مشکلات استان وحدت داشته باشند، وی با انتقاد از بی آبی خوزستان با وجود این همه رودخانه و سد ، یادآور شد: بعد از گذشت ۳۰ سال، هنوز در خوزستان شهرک هایی داریم که هنوز قابل زندگی کردن نیستند.

حجت‌الاسلام افشار گفت: در شهرک یاسر امیدیه که در جای خوب امیدیه است مردم به جای خاک روی فاضلاب راه می روند و فاضلاب جاری روی سطح خاک است و در اندیمشک روستایی وجود دارد که کنار سد است اما ۲۵ سال است که مشکل آب دارد.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان افزود:از جناح های سیاسی دعوت می کنم روی مشکلات خوزستان وحدت داشته باشند. وفاق شرط اساسی حل مشکلات خوزستان، عقب افتادگی مضاعف خوزستان، مردم هیجانی رأی ندهند، وی تصریح کرد:تا زمانی که وفاق و وحدت حول مشکلات خوزستان نداشته باشیم مشکلات خوزستان حل نمی شود.

حجت‌الاسلام افشار بیان کرد: عقب افتادگی خوزستان عقب افتادگی مضاعف بر عدالت است. رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان افزود: اتفاقی که در این انتخابات رخ می دهد این است که حتی اگر آقای جلیلی انتخاب نشود اما دانش انتخابات رشد می کند. مهم آن است که مردم هیجانی رای ندهند.

وی گفت: انتخابات انتخاباتی ویژه است چون سطح جدیدی از رقابت را در نظر گرفتیم و دنبال رشد رای دهی مردم هستیم. مردم به برنامه رأی دهند، داوطلبان برنامه محور باشند، کشور با دوقطبی و حرف های کلی اداره نمی شود، حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: مردم به جای رای دادن به شخص و جناح به برنامه رای دهند.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان گفت:انتظار این است که داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری به جای درگیری های شعاری برنامه های خود را ارائه دهند ما از مردم انتظارمان این است که سطح مان را از رای شعاری به برنامه ها تغییر دهیم.

وی با بیان این که با حرف های کلی و شعاری و ایجاد دو قطبی کشور اداره نمی شود، تصریح کرد: با این مدل رویکرد ها اساسا مشکلات کشور حل نمی شود.

تحقق آرمان های انقلاب اولویت جلیلی، ارائه برنامه های جلیلی به دولت، مجلس و قوه قضاییه

حجت‌الاسلام افشار گفت: ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد توانایی رقابت با نفت را برای درآمدزایی دارند. رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان بیان کرد: نگاه جلیلی به انتخابات این است که مردم به برنامه ها و طرح هایی که آرمان های انقلاب را محقق می کنند رأی دهند.

وی با بیان اینکه جلیلی ۳۴ کارگروه تخصصی برای حل مشکلات کشور راه اندازی کرده است،افزود: جلیلی برنامه های خود را هم به دولت فعلی، هم مجلس و هم به رییسی ارائه داده است.

نه به جلیلی نخبگان را مأیوس می‌کند، دولت مردمی نیاز امروز ایران

حجت‌الاسلام افشار گفت: اگر امثال جلیلی ها را پس بزنیم دیگر چه کسی حاضر می شود به امثال جلیلی ها که کارشناسانه و عالمانه برنامه نوشته اند رأی دهد.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در خوزستان گفت:الان دولتی می خواهیم که واقعا دغدغه مردم را داشته باشد و آستین را برای آنها بالا بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =


دسته‌بندی نشده