کد خبر : 17796
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

محسن خدری با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

محسن خدری با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج مظهر اقتدار ملی است. رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)   آغاز هفته پر خیر و برکت بسیج که از نهادهای ماندگار امام راحل عظیم الشان است را به عموم مردم شریف ایران به‌ویژه بسیجیان جان برکف، ولایتمدار و همیشه در

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مظهر اقتدار ملی است.

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

 

آغاز هفته پر خیر و برکت بسیج که از نهادهای ماندگار امام راحل عظیم الشان است را به عموم مردم شریف ایران به‌ویژه بسیجیان جان برکف، ولایتمدار و همیشه در صحنه خوزستان و همتباران عزیزم در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، هفتکل و لالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نهاد مردمی بسیج را که در نگاه رهبر معظم انقلاب، “شجره طیبه انقلاب” و بسیجیان “مصداق واقعی مجاهدان راه خدا” هستند، را باید تقویت و حمایت کرد.

امروزه نهاد مقدس و مبارک بسیج علاوه بر پاسداری از ارزش‌های انقلابی کارکردهای فراوانی دارد که رسیدگی به امور مردم در شرایط سخت و بحران‌ها ازجمله مأموریت‌های مهم بسیج و بسیجیان عزیز است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به عموم بسیجیان خصوصا به محضر فرماندهی معظم کل قوا و اقشار مختلف بسیج، امیدوارم این درخت تنومند پایداری، ایثار، مقاومت و مشارکت، پر ثمر در تمام مراحل انقلاب خوش بدرخشد و تفکر خلاق و نوآورانه بسیج و بسیجیان دلاور و مؤمن در تمام ارکان اداری و فعالیت‌های مدیریتی به‌وضوح دیده شود.
بسیج تنها یک عنوان نیست بلکه یک فرهنگ و راهبرد اصلی برای خدمت صادقانه به ملت است. ملتی که سزاوار بهترین خدمات هستند.
امیدوارم همه ما با رفتار، کردار و گفتارمان در ترویج فرهنگ بسیج تلاش کنیم به گونه ای که رضایت خدا و خلق خدا را در پی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − پنج =


دسته‌بندی نشده