کد خبر : 17289
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

با شروع فصل بارندگي و افزايش كدورت رودخانه:

لایروبی و گندزدایی مخازن و لاگون های ذخیره آب شرب ١١۵ روستا کلانشهر اهواز

لایروبی و گندزدایی مخازن و لاگون های ذخیره آب شرب ١١۵ روستا کلانشهر اهواز
آب شرب ١١۵ روستای کلانشهر اهواز بهبود می یابد با آغاز عملیات لایروبی و گندزدایی مخازن و لاگون های ذخیره آب، کیفیت آب شرب بیش از ١١۵ روستای تحت پوشش اهواز بهبود می یابد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا اهواز، مدیر آبفا اهواز با بیان این مطلب افزود: در این عملیات تاسیسات شهدای جهاد و حاشیه دز لایروبی، گندزدایی شدند.

افشین حاتمی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصول بارندگی، لایروبی مخازن ذخیره، لاگون ها و زلال سازها نقش مهمی در کیفیت آب شرب دارد.

وی با اشاره به ضرورت لایروبی ها و اجرای آن در کوتاه ترین زمان اظهار کرد: با توجه به حجم و سختی کار در گندزدایی ها، انتظار می رفت زمان بالایی درگیر این پروژه باشیم، ولیکن اکیپ های عملیاتی بصورت شبانه روزی در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل کار را پیشرفت داده اند.

مدیر آبفا کلانشهر اهواز یادآور شد: با اقدامات انجام شده، از ورود هرگونه آلودگی به مخازن پیش ته نشین و ذخیره آب نیز جلوگیری خواهد شد.

حاتمی با اشاره به نظارت کارشناسان مرکز بهداشت بر عملیات لایروبی لاگون و مخازن ذخیره آب، گفت: بازدیدهای مشترکی بین کارشناسان مرکز بهداشت و کنترل کیفی آب شرکت از مراحل لایروبی و گندزدایی کلیه مخازن و لاگون ها صورت گرفته است ،که در روند بهبود کیفی این عملیات موثر بوده است.

گفتنی است ٧٠ روستای مسیر الهایی و ۴۵ روستای تحت پوشش تاسیسات شهدای جهاد واقع در بخش اسماعیلیه جمعیتی بیش از ۴٧ هزار نفر را تحت پوشش دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =


دسته‌بندی نشده