کد خبر : 17043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کاشمر برگزار می‌شود/ شعار امسال «ما متحدیم»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کاشمر برگزار می‌شود/ شعار امسال «ما متحدیم»
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری بیش از 300 عنوان برنامه خبر داد و گفت: اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از 3300 نفر از رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری شب شعر، میز خدمت و صبحگاه مشترک دانش‌آموزی از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از ترشیز خوان؛ ظهر امروز نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر با اصحاب رسانه با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ علی یعقوبیان در  این نشست خبری با اشاره به صلابت و اقتدار کنونی کشورمان که حاصل خون شهدا و رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم است گفت: امسال رنگ و بوی هفته دفاع مقدس متفاوت است بویژه که با شعار”ما متحدیم” و “جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز”  برگزار می شود و هدف اصلی ما در برنامه‌ها، ایجاد نشاط و امیدآفرینی همراه با جهاد تبیین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشمر افزود: جلسات جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان و روستاها با همکاری حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت و نیز ادارات برگزار می‌شود.

یعقوبیان با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد یأس در کشور است تأکید کرد: همه موظفیم اقدامات خوبی که در سطح منطقه و بین‌المللی انجام شده اطلاع رسانی کنیم و انعکاس دهیم بویژه که دشمن دنبال این است که این اقدامات دیده نشود.

وی تصریح کرد: ۱۹۶ برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت برگزار می‌شود و ۱۲۰ برنامه هم توسط ادارات شهرستان در دستور کار است که در هفته دفاع مقدس انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بیان داشت: اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، نمایش فیلم با محوریت مقاومت، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از ۳۳۰۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از بانوانی که در پشت جبهه خدمت می‌کردند، توزیع لوازم التحریر، برگزاری شب شعر، برگزاری میز خدمت و صبحگاه مشترک دانش‌آموزی از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

وی یادآور برگزاری دومین کنگره ملی بزرگداشت شهید آیت الله مدرس و ۱۲۲۰ شهید ترشیز کهن (کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ) در کاشمر شد و گفت: برگزاری کنگره ملی کار فاخر و عظیمی در همه عرصه‌ها است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این کنگره به نحو احسن برگزار شود.

یعقوبیان در ادامه ضمن تأکید بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تصریح کرد: در ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، شهرستان کاشمر میزبان دو شهید گمنام خواهد بود و قطعا اصحاب رسانه مثل همیشه پوشش رسانه‌ایی بسیار خوبی خواهند داشت.

وی بر نقش مهم خبرنگاران در پوشش خبری دومین کنگره ملی بزرگداشت شهید آیت الله مدرس و ۱۲۲۰ شهید ترشیز کهن که قرار است سال آینده برگزار شود تأکید کرد و یادآور شد: پیگیری می‌کنیم که این کنگره در سالروز شهادت شهید مدرس (ره) در کاشمر برگزار شود و امیدواریم که به نتیجه برسیم.

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =


دسته‌بندی نشده