کد خبر : 15399
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۱۰

فرمانده سپاه کاشمر خبر داد: اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان کاشمر/ توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در سال جاری

فرمانده سپاه کاشمر خبر داد: اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان کاشمر/ توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در سال جاری

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در جمع خبرنگاران از اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ سبد معیشتی نیز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است. به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در جمع خبرنگاران از اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: ۱۸۰۰ سبد معیشتی نیز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ سرهنگ پاسدار علیرضا یعقوبیان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در جمع خبرنگاران از اهداء ۱۶ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: خانواده‌های نیازمند در سال گذشته با همکاری پایگاهها و حوزه‌های مقاومت بسیج به صورت محله محور شناسایی شدند و امروز با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار و اصحاب رسانه در قالب ۱۷ قلم کالا تحویل نوعروسان و تازه دامادهای شناسایی شده می‌شود.

وی با اشاره به مشارکتی بودن این طرح افزود: مبلغ هشت میلیون تومان توسط خانواده‌ها پرداخت شده و مبلغ ۱۷ میلیون تومان اهدایی دفتر مقام معظم رهبری است و همه این کالاها ایرانی است و به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از کارخانه خریداری شده است.

یعقوبیان بیان کرد: قیمت هر سری جهیزیه در بازار حدود ۶۰ میلیون تومان است اما چون به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کردیم با قیمت بسیار مناسب در اختیار ما قرار داده شده که به نوعروسان اهداء کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تا پایان سال ۱۴۰۲ چه برنامه‌هایی در همین راستا دارند؟ گفت: قصد داریم که به صورت فصلی این برنامه به صورت مشارکتی ادامه داشته باشد و تا پایان سال پاسخگوی نوعروسانی که سال گذشته شناسایی شدند باشیم.

فرمانده سپاه کاشمر در ادامه از توزیع ۱۸۰۰ سبد معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، اتو بخار، سرویس چینی و غیره از جمله ۱۷ قلم کالایی است که به نوعروسان اهداء کردیم.

جهت مشاهده تصاویر بر روی  لینک ذیل کلیک کنید

 

خبرنگار: حوریه صادقی زیرک آباد

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =


دسته‌بندی نشده