کد خبر : 17831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۱

در آیین رونمایی از خودروهای آتش نشانی روستاهای اهواز؛

فرماندار اهواز: رفع مشکلات و توسعه روستاهای اهواز در اولویت فرمانداری است

فرماندار اهواز: رفع مشکلات و توسعه روستاهای اهواز در اولویت فرمانداری است
فرماندار شهرستان اهواز گفت: رفع مشکلات و توسعه روستاهای بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز در اولویت برنامه های فرمانداری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، سید احمد موالی زاده عصر یکشنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۲ در آیین رونمایی از ۸ خودروی آتش نشانی پیشرو، جهت واگذاری به روستاهای اهواز ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: برای کمک و توسعه روستاها برنامه های خوبی داریم و امید است بتوانیم گام بلندی را در جهت رسیدگی به روستاهای سه بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز برداریم.

وی ادامه داد: اوایل کار در فرمانداری اهواز، شاهد محرومیت بسیاری از روستاهای شهرستان اهواز نسبت به روستاهای دیگر مناطق بودم و متاسفانه در بخش های مختلف غفلت شده بود.

فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه رفع مشکلات و توسعه روستاهای اهواز در اولویت برنامه ها است، افزود: بسیاری از امکانات و زیرساخت ها در روستاهای شهرستان اهواز نیاز بود اما انجام نشده بود، و از ابتدا در برنامه قرار دادیم.

موالی زاده گفت: اولین مورد که در برنامه قرار دادیم تجهیز روستاها به سیستم آتش نشانی بود که واقعا ضرورت داشت و خلا احساس شد.

وی ادامه داد: پیش از این برای امداد رسانی در حوادث در شهرالهایی و روستاهای اهواز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز کمک می گرفتیم. و با توجه به فاصله زیاد شهر تا روستاها عملیات امداد رسانی و اطفا حریق بسیار دشوار و به سختی انجام می شد.

فرماندار اهواز با بیان اینکه مساله ایمنی، سلامت و جان مردم بسیار اهمیت دارد، افزود: مرحله نخست تجهیز روستاهای بخش های های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز به سیستم آتش نشانی را در دستور کار قراردادیم تا دیگر برنامه ها را هم بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

موالی زاده در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور و همکاری معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل امور شهری و شوراها و مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است بتوانیم دیگر مشکلات روستاهای اهواز را با همکاری مجموعه فرمانداری و استانداری را رفع کنیم.

آیین رونمایی از هشت خودرو آتش نشانی پیشرو( سیستم روت فایر) جهت واگذاری به روستاهای بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز روز یکشنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۲ با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز، شهولی مدیر کل امور شهری و شوراها، باوی مدیر کل امور روستایی و شوراها استانداری، ارزانی بیرگانی معاون برنامه ریزی فرمانداری، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رضوانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، سیلاوی، بوعذار و ساکی بخشداران مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه، قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز، جمعی از مسئولین، دهیاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری اهواز برگزار شد.

این خودروها با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده خریداری و جهت استفاده در روستاها به بخشداری های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز تحویل داده شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + نه =


دسته‌بندی نشده