کد خبر : 11784
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۰

عضو شورای اسلامی ‌شهر اهواز؛ احداث سلول شماره ٢ نوید دهنده یک نگاه نوین در مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی ‌شهر اهواز؛ احداث سلول شماره ٢ نوید دهنده یک نگاه نوین در مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، احمد سراج امروز در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: احداث این سلول نوید دهنده یک نگاه نوین در مدیریت شهری اهواز است، نگاهی که پیوست زیست محیطی دارد و این مسئله الزام پروژه های مدیریت شهری در دنیای امروز است. وی

به گزارش پایگاه خبری هنر قلم، احمد سراج امروز در آیین بهره برداری و افتتاحیه بهره برداری سلول دوم دفع پسماند، اظهار کرد: احداث این سلول نوید دهنده یک نگاه نوین در مدیریت شهری اهواز است، نگاهی که پیوست زیست محیطی دارد و این مسئله الزام پروژه های مدیریت شهری در دنیای امروز است.

وی افزود: در اهواز روزانه حدود ۹۰۰ تن زباله و پسماند تولید می شود و لازم است دفع بهداشتی آنها به صورت روزانه انجام شود در غیر این صورت خطرات زیست محیطی آن متوجه شهروندان خواهد ‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: مطالبه ما از سازمان‌ها و ارگان‌هایی است که باید توجه جدی در حوزه زنجیره بازیافت زباله داشته باشند و از بنیاد مستضعفان تا بخش خصوصی می خواهیم که بیایند زیرا بستر لازم فراهم است.

سراج عنوان کرد: ۹۰۰ تن زباله در روز بخش قابل توجهی است که قابل بازیافت است و این امکان وجود دارد که سرمایه گذار بخش خصوصی بتواند زنجیره بازیافت زباله را در این مکان به وجود بیاورد و ایجاد اشتغال را هم در کنار آن داشته باشیم.

وی ضمن دعوت از بخش خصوصی و دولتی در این خصوص، گفت: از مجموعه شهرداری و شهردار اهواز بابت توجه به موضوع خاص که پیوست محیط زیستی دارد تشکر می کنم.

منبع:روابط عمومی شهرداری اهواز
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =


دسته‌بندی نشده